MrGlub napisał(a):Hrabio, a co z Shell Vpower racing?
Chodziły słuchy że to jedyne paliwo przywożone z Niemiec.
PS.
Jeśli paliwo jest niechrzczone, to chyba wszystko jedno na której stacji tankujemy?
Zbyt niska cena paliwa powinna nas zaalarmować. Czemu jest tak tania? Pewnie wałek!
Też o tym czytałem, ale już nie przywożą bo go nie ma na Shellu już chyba
Kiedyś w jakimś auto świat robili test tego paliwka (jakoś 2005 czy 2006 rok) względem Pb 98 i ustalono, że wzrost mocy wyniósł 0,5 KM
Cena tego paliwa była nieporozumieniem, w zupełności nie opłacało się go tankować, bo tak jak "rupcio"
napisał wypadało by tuning zrobić najpierw, żeby coś poczuć np. zwiększyć stopień sprężania. Ja mam silnik 16v tankuję na Lotosie (premium) i sobie chwalę. Zrobiłem na tym 50kkm i nic sie nie dzieję. Mało tego, zalałem kiedyś Pb 95 i kurwica mnie strzelała, bo ja depcze a on wyje i nic sie nie dzieje (de facto 95 to byl Orlen).
Co do stacji "krzak" - nigdy nie tankuję na stacjach niewiadomego pochodzenia. Unikam ich jak ognia, jeszcze w przypadku Pb nie jest to bardzo groźne, ale w przypadku nowych aut na ON jest to zabójstwo jednostki napędowej.
Jeśli jest taka możliwość po prostu tankować na stacji, na której się już nie raz tankowało i nic się nie dzieje (to sie sprawdza w mieście a nie oczywiście w trasie
). Polecam jeszcze zajrzeć na bardzo przydatny materiał
http://uokik.gov.pl/kontrole_stacji_hurtowni_paliw.php
Chuja się zarabia, a żyje się jak hrabia.