CBF 600SA - dławienie

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

Re: CBF 600SA - dławienie

Postprzez martbex » Wt cze 05, 2018 8:29 am

zbyhu napisał(a):Króciec ssący (pomiędzy gaźnikiem a airboxem).
(Bo jest jeszcze między gaźnikiem a cylindrem).

Wymienić należy komplet wszystkich 4 szt.



Ok, dzieki wielkie. Rozumiem, że jak zdemontuję bak, to dojdę do tego wszystkiego?
martbex
Nowicjusz
 
Posty: 13
Dołączył(a): Cz maja 17, 2018 10:48 am
Imię: Kris
Motocykl: Honda CBF 600SA
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600SA - dławienie

Postprzez Turos » Wt cze 05, 2018 9:45 am

No pewnie tak. Może nawet airbox trzeba będzie demontować. :)
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 7612
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 35
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600SA - dławienie

Postprzez martbex » Wt cze 05, 2018 12:27 pm

Sorry, że podważam zdanie, ale czy te króćce nie sa czasem częścią integralną airboxa?
martbex
Nowicjusz
 
Posty: 13
Dołączył(a): Cz maja 17, 2018 10:48 am
Imię: Kris
Motocykl: Honda CBF 600SA
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600SA - dławienie

Postprzez zbyhu » Wt cze 05, 2018 12:42 pm

Możesz mieć rację. Nigdy tego nie rozbierałem w tym modelu.
CB500 ma króćce wychodzące z airboxa.
W takim układzie czeka wymiana airboxa lub próby klejenia. Ale tym ostatnim to powodzenia nie wróżę.
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: CBF 600SA - dławienie

Postprzez martbex » Wt cze 05, 2018 12:53 pm

zbyhu napisał(a):Możesz mieć rację. Nigdy tego nie rozbierałem w tym modelu.
CB500 ma króćce wychodzące z airboxa.
W takim układzie czeka wymiana airboxa lub próby klejenia. Ale tym ostatnim to powodzenia nie wróżę.

No to muszę rzucić okiem. Uzywany airbox mozna kupić mniej niż 50zł, wiec nie ma co się bawić w klejenie. Oczywiście pod warunkiem że używany jest szczelny.
martbex
Nowicjusz
 
Posty: 13
Dołączył(a): Cz maja 17, 2018 10:48 am
Imię: Kris
Motocykl: Honda CBF 600SA
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600SA - dławienie

Postprzez zbyhu » Wt cze 05, 2018 12:57 pm

Zainteresowało mnie to i wygląda to tak, że króćce dolotowe do gaźników nie są integralną częścią airboxa, ale są nietypowe, bo są dwa z dwoma dolotami każdy.
Masz na wykazie części:
https://www.bike-parts-honda.com/pieces ... IRING.html
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: CBF 600SA - dławienie

Postprzez martbex » Wt cze 05, 2018 2:55 pm

Rzeczywiście. Dzięki. Sprawdziłem też w realu i potwierdzam. Króćce są przyklejone, uszczelnione jakimś klejem. Załączam Fote drugiej strony. Te rozszczelniona posmarowałem klejem by sprawdzić czy będzie się dlawic. Jeśli nie to wymieniam airbox
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
martbex
Nowicjusz
 
Posty: 13
Dołączył(a): Cz maja 17, 2018 10:48 am
Imię: Kris
Motocykl: Honda CBF 600SA
W siodle: <100 kkm

Poprzednia strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości