Switch to full style
Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
Odpowiedz

Re: CBF 600SA - dławienie

Wt cze 05, 2018 8:29 am

zbyhu napisał(a):Króciec ssący (pomiędzy gaźnikiem a airboxem).
(Bo jest jeszcze między gaźnikiem a cylindrem).

Wymienić należy komplet wszystkich 4 szt.



Ok, dzieki wielkie. Rozumiem, że jak zdemontuję bak, to dojdę do tego wszystkiego?

Re: CBF 600SA - dławienie

Wt cze 05, 2018 9:45 am

No pewnie tak. Może nawet airbox trzeba będzie demontować. :)

Re: CBF 600SA - dławienie

Wt cze 05, 2018 12:27 pm

Sorry, że podważam zdanie, ale czy te króćce nie sa czasem częścią integralną airboxa?

Re: CBF 600SA - dławienie

Wt cze 05, 2018 12:42 pm

Możesz mieć rację. Nigdy tego nie rozbierałem w tym modelu.
CB500 ma króćce wychodzące z airboxa.
W takim układzie czeka wymiana airboxa lub próby klejenia. Ale tym ostatnim to powodzenia nie wróżę.

Re: CBF 600SA - dławienie

Wt cze 05, 2018 12:53 pm

zbyhu napisał(a):Możesz mieć rację. Nigdy tego nie rozbierałem w tym modelu.
CB500 ma króćce wychodzące z airboxa.
W takim układzie czeka wymiana airboxa lub próby klejenia. Ale tym ostatnim to powodzenia nie wróżę.

No to muszę rzucić okiem. Uzywany airbox mozna kupić mniej niż 50zł, wiec nie ma co się bawić w klejenie. Oczywiście pod warunkiem że używany jest szczelny.

Re: CBF 600SA - dławienie

Wt cze 05, 2018 12:57 pm

Zainteresowało mnie to i wygląda to tak, że króćce dolotowe do gaźników nie są integralną częścią airboxa, ale są nietypowe, bo są dwa z dwoma dolotami każdy.
Masz na wykazie części:
https://www.bike-parts-honda.com/pieces ... IRING.html

Re: CBF 600SA - dławienie

Wt cze 05, 2018 2:55 pm

Rzeczywiście. Dzięki. Sprawdziłem też w realu i potwierdzam. Króćce są przyklejone, uszczelnione jakimś klejem. Załączam Fote drugiej strony. Te rozszczelniona posmarowałem klejem by sprawdzić czy będzie się dlawic. Jeśli nie to wymieniam airbox
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Odpowiedz