No i słuszna decyzja z odpuszczeniem rozbitka. Co do licznika, to sądząc po VIN-ie, który podałeś jest to także model 2012 produkowany w 2013, niestety bez komputera pokładowego. Różnicę między wyświetlaczami rozpoznać można m.in. po charakterystycznej kresce pod paskiem obrotomierza dla modelu 2012. Porównaj z poniższymi obrazkami:
1. NC 700 model 2012 (produkowany w latach 2012-13, a m.in. w USA także w 2014)
- wyświetlacz biegów tylko dla wersji DCT,
- brak licznika spalania chwilowego i ogólnego,
- wskaźnik rezerwy od 2,9 litra,
- zegar rozróżnia godzinę AM i PM.
2. NC 700 i NC750 model 2014 (produkowany od końca 2013 r. do 2015)
- wyświetlacz biegów zarówno dla wersji manual jak i DCT,
- licznik spalania chwilowego i ogólnego,
- wskaźnika rezerwy od 3,3 litra,
- zegar nie rozróżnia godzin AM i PM (od 1:00 do 12:59).
Jeśli chcesz mieć chwilowe spalanie a znasz się trochę na elektronice, to możesz nabyć jakiś uniwersalny komputer pokładowy (np. UKP Reveltronics) z odpowiednią obudową i mocowaniem i podłączyć go pod centralkę wtrysku w NC-ku. Przykładowy montaż: