Oki - jako ze mam nieoryginalny licznik bez kontrolki ABS, aby odczytać błędy i zreanimować ABS korzystając z schematu serwisówki dorobiłem zewnętrzną kontrolkę . Żeby odczytać kody błędów najpierw zmostkowałem złącze diagnostyczne pod prawym plastikiem zadupka- dla potomnych mostek brązowo/białego z zielono pomarańczowym - potem kluczyk zapłon i.... wyskoczyło cos takiego...https://youtu.be/mXt0lsQTecE Kto mi odczyta błędy bo ani ani długie ani krótkie sygnały a szczególnie przerwy między błędami ni nie pasują- za każdym razem czytam inaczej - raz 21,-lub 31- 41 -44- tyle ze nie ma kodu błędu 44. Potem próbowałem błędy skasować procedura podobna tyle ze z naciskana i zwalniana klamka hamulca - po skasowaniu powinny być 2 krótkie błyski- zamiast tego był 1 długi. No i wreszcie jazda i tu ciekawostka- Kontrolka zachowuje sie dokładnie odwrotnie niz przy zdrowym ABSie- czyli ślepa po zapłonie ślepa po ruszeniu a zapala sie po przekroczeniu 10 km/h i świeci aż do wyłączenia i tak za każdym razem. O co tu chodzi możne ktoś miał cos podobnego, jakieś podpowiedzi i sugestie no i niech ktoś odszyfruje te kody migowe błedów. Jakby kogoś interesowało to sa kody błędów ABS do CBF 500 https://drive.google.com/file/d/1Dynzoy ... sp=sharing
ps. Kurcze nie wiem jak zamiescic obrazek na stronie bo z edytora i img pojawia sie tylko slowo obrazek wiec tylko link