Różnice między "starą" CBF1k a nową wersją...

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

Re: Różnice między "starą" CBF1k a nową wersją...

Postprzez goramo » Wt sty 03, 2012 5:32 pm

Eeee... ja bym aż tak nie demonizował..... nowa wersja nawet mi się podoba....


A apropos zmian - myślę, że tą niewielką zniżkę momentu obrotowego względem starej wersji w przedziale do 7tys obrotów da się spokojnie przeżyć (bo i tak moto ciągnie wystarczająco dobrze), a "w zamian" znaczne obniżenie obrotów przy danej prędkości jest całkiem fajnym "bonusem"... 3tys obr/min i 110km/h na szafie... :rolleyes: jak dla mnie fajna sprawa... :thumbsup:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Różnice między "starą" CBF1k a nową wersją...

Postprzez RxxxP » Wt sty 03, 2012 9:09 pm

Mi się osobiście bardzo podoba CBF1000 (po liftingu), jednak nie chcę się skupiać na technicznym aspekcie wyższości jednego modelu nad drugi a na czymś innym: na dostepności części na rynku pierwotnym i wtórnym, co stawia Classica w pozycji bardzo ekonomicznego motocykla w ekspolatacji - na wypadek awarii, kolizji, czy jego doposażenia.

Dostepność części i łatwość zdobycia jest nieoceniona dla ich posiadaczy. A z nowymi modelami to tak to bywa, że z reguły mają być lepsze a czy są? Czas pokaże.

R.N.
RxxxP
 

Re: Różnice między "starą" CBF1k a nową wersją...

Postprzez Bosman78 » Cz sty 05, 2012 8:00 am

RNP napisał(a):Dostepność części i łatwość zdobycia jest nieoceniona dla ich posiadaczy. A z nowymi modelami to tak to bywa, że z reguły mają być lepsze a czy są? Czas pokaże.

R.N.

Ja też nie ukrywam, iż dla mnie uniwersalność motocykla ( popularność, dostępność części, serwisów, koszty eksploatacji, niska awaryjność itp.) jest kluczowym parametrem decydującym o zakupie.
Kolega jesienią kupił Triumpha street tirpl-a z salony – stylistyka rzecz indywidualna, osiągi bardzo dobre natomiast mimo wszystko triumph w naszych uwarunkowaniach to marka nieco egoztyczna a koszty serwisu i części zamiennych są bardzo wysokie

Łukasz Siubczyński
„Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia i nie ubierają tego faktu w słowa...”
Avatar użytkownika
Bosman78
Maniak
 
Posty: 1261
Dołączył(a): Cz mar 31, 2011 6:26 pm
Lokalizacja: Wawa
Wiek: 45
Motocykl: vStrom
W siodle: <100 kkm

Poprzednia strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości