Honda nc 700S dct maly problemik ,pytanie

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

Honda nc 700S dct maly problemik ,pytanie

Postprzez damikss » N kwi 28, 2019 5:23 am

A wiec tak na hondzie zrobiłem już 12 tys km od poprzedniego sezony (motocykl ma teraz 31 tys.km przebiegu)jak dotychczas zero problemów ze skrzynia DTC.Teraz przed sezonem wymiana oleju na pełen syntetyk valvoline 10w-30(przejechanie jakies 1000 km(wcześniej byl motul 10w 40 półsyntetyk). Wycieczka do Czech, staje przez zapora kolejowa.Motocykl na boczna stopkę, silnik pracuje na N.Chodzi tak sobie 1-2 minuty.Schodzę z niego żeby rozprostować nogi .Wsiadam podnoszą się rogatki.PODNOSZĘ stopkę chcę wrzucić 1 i zapala się " - ".Nie reaguje na żadne przyciski zmiany biegów. Ruszam, jadę tak jakieś 100 metrów, ciągle miga "-" kompletny brak reakcji na guziki.Zatrzymuje sie .Gasze silnik .Odpalam ,wszytko wraca do normy.Od tego momentu przejechałem moze z 300 km i wszytko .oki.Przeczyściłem czujniki prędkości tam gdzie jest zacisk hamulca i tyle.

Chyba to nie wynik zmiany oleju na valviline syntetyk, raz ze olej o parametrach z książki 10w30) dwa ze pełen syntetyk.
damikss
Użytkownik
 
Posty: 72
Dołączył(a): N maja 18, 2014 2:45 pm
Imię: Damian
Motocykl: Honda nc 700s dct
W siodle: 100-200 kkm

Re: Honda nc 700S dct maly problemik ,pytanie

Postprzez p.chamier » Wt wrz 17, 2019 10:29 am

Czyli ruszyłeś, ale nie pokazywał Tobie czy jesteś na D czy na S ?

Ostatnio miałam podobną choć bardziej nieprzyjemną sytuację ( dct - przejechane 21 tys.), że nie chciał mi wyjść z N i w ogóle nie mogłam ruszyć ze stacji benzynowej. Wyłączyłam i włączyłam silnik - nic. Trochę go przepchałam i dopiero po jakiś 2-3 minutach zaskoczył i ruszył.

Być może to coś podobnego dlatego podpinam się pod post. Nie wymieniałam teraz oleju, jedynie napęd i filtr paliwa.
p.chamier
Nowicjusz
 
Posty: 8
Dołączył(a): So sie 17, 2019 4:19 pm
Imię: Paulina
Motocykl: nc700x
W siodle: <100 kkm

Re: Honda nc 700S dct maly problemik ,pytanie

Postprzez Glub » Wt wrz 17, 2019 10:45 am

Ja przypomne
Filtr dct wymianiać co wymiane oleju (a nie co druga jak mowi instrukcja)
Olej 10w40 (nie jak w instrukcji) jest lepszy dla naszych silników. Oczywiscie syntetyk
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7074
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 41
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm


Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość