A wiec tak na hondzie zrobiłem już 12 tys km od poprzedniego sezony (motocykl ma teraz 31 tys.km przebiegu)jak dotychczas zero problemów ze skrzynia DTC.Teraz przed sezonem wymiana oleju na pełen syntetyk valvoline 10w-30(przejechanie jakies 1000 km(wcześniej byl motul 10w 40 półsyntetyk). Wycieczka do Czech, staje przez zapora kolejowa.Motocykl na boczna stopkę, silnik pracuje na N.Chodzi tak sobie 1-2 minuty.Schodzę z niego żeby rozprostować nogi .Wsiadam podnoszą się rogatki.PODNOSZĘ stopkę chcę wrzucić 1 i zapala się " - ".Nie reaguje na żadne przyciski zmiany biegów. Ruszam, jadę tak jakieś 100 metrów, ciągle miga "-" kompletny brak reakcji na guziki.Zatrzymuje sie .Gasze silnik .Odpalam ,wszytko wraca do normy.Od tego momentu przejechałem moze z 300 km i wszytko .oki.Przeczyściłem czujniki prędkości tam gdzie jest zacisk hamulca i tyle.
Chyba to nie wynik zmiany oleju na valviline syntetyk, raz ze olej o parametrach z książki 10w30) dwa ze pełen syntetyk.