NC750X - prześwit, wysokość zawieszenia

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

NC750X - prześwit, wysokość zawieszenia

Postprzez gregin » Pn kwi 29, 2019 8:54 pm

Witam wszystkich na forum. Jestem początkującym motocyklistą. Moim pierwszym motorem jest ten który w temacie i w związku z tym mam pytanie.

Zastanawia mnie prześwit w tym motorze. W praktyce wychodzi na to, że nie pokonamy nawet niedużego krawężnika. Czy to normalne? Albo przy moich 90kg trzeba by podkręcić sprężynę napięcia wstępnego?

Czy te typy tak po prostu mają? Tylko szosa i szosa?
gregin
Użytkownik
 
Posty: 39
Dołączył(a): Pn kwi 29, 2019 8:47 pm
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
Wiek: 37
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF600
W siodle: <100 kkm

Re: NC750X - prześwit, wysokość zawieszenia

Postprzez eNgine » Wt kwi 30, 2019 10:24 am

Co to za krawężniki w takim razie? Ja co prawda ważę trochę mniej (75kg), ale jadąc samemu jeszcze mi się nie zdarzyło przytrzeć o coś, a na krawężniki do parkowania w mieście wjeżdżam często. Raz delikatnie przytarłem miską olejową, ale to jadąc wraz żoną i trzema wypełnionymi kuframi po wyboistej drodze szutrowej (ser szwajcarski).
Avatar użytkownika
eNgine
Użytkownik
 
Posty: 29
Dołączył(a): N cze 08, 2014 9:36 pm
Lokalizacja: Łódź
Imię: Dominik
Motocykl: NC700XA
W siodle: <100 kkm

Re: NC750X - prześwit, wysokość zawieszenia

Postprzez gregin » Wt kwi 30, 2019 10:48 am

Testowałem na tym z załącznika. Musiał bym zmierzyć jego wysokość. Przednie lagi mam ustawione ta podkładkę powyżej górnej półki. Z tyłu były kości obniżające, ale przełożyłem na raczej fabryczne (nie mają żadnych oznaczeń).

Jak mam ten krawężnik pomiędzy kołami i stoję obok motora to nic nie ociera, ale jak siądę to miska olejowa siada na krawężniku.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
gregin
Użytkownik
 
Posty: 39
Dołączył(a): Pn kwi 29, 2019 8:47 pm
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
Wiek: 37
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF600
W siodle: <100 kkm