NC 750x odblokowanie

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

NC 750x odblokowanie

Postprzez gazownik » Śr cze 26, 2019 11:22 am

Witam wszystkich na forum.
Nie posiadam NC'ka ale jakoś chodzi mi po głowie zakup takiej maszyny z różnych względów. Obecnie posiadam FJR1300 który jak by to jest dala mnie chyba zbyt mocny....
Mam pytanie, bo widzę że sporo jest ogłoszeni tych że maszyn zablokowanych do 35kW, a nominalna moc ma wynosić coś ok 40kW o ile się nie mylę?
Dużo zachodu jest z odblokowaniem tej maszyny na pełną moc?
gazownik
Nowicjusz
 
Posty: 5
Dołączył(a): Śr cze 26, 2019 11:14 am
Imię: Marek
Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r

Re: NC 750x odblokowanie

Postprzez eNgine » Śr cze 26, 2019 7:12 pm

Cześć, moc zależy głównie od wersji Manual (48km) vs DCT (52km) w przypadku NC700, a NC750 ma już 55km niezależnie od wersji. Moim zdaniem szkoda zachodu i nie ma to większego sensu i jest nieodczuwalne - chociażby dlatego, że wersja DCT niby mocniejsza, ale ma inne przełożenie na zębatkach. Moc maksymalna wpływa głównie na osiąganą prędkość maksymalną, co nawet w przypadku najsłabszej wersji (sam taką posiadam) bez problemu wystarcza do rozbujania motocykla do licznikowych 184 km/h.

Jeśli zaś mocno się upierasz przy odblokowaniu to jest na to prosty sposób: https://www.youtube.com/watch?v=_QuVt2B ... ex=13&t=2s
Avatar użytkownika
eNgine
Użytkownik
 
Posty: 29
Dołączył(a): N cze 08, 2014 9:36 pm
Lokalizacja: Łódź
Imię: Dominik
Motocykl: NC700XA
W siodle: <100 kkm

Re: NC 750x odblokowanie

Postprzez gazownik » Pt cze 28, 2019 7:13 am

Tak trochę po za tematem ale, czy ta honda nie ma korka spustu płynu chłodzącego, że tak wszyscy rurę ściągają i w ten sposób zlewają płyn (widziane na filmikach)?
A wracając do tematu, to jakoś szczególnie nie zależy mi na na Vmax'ie, a raczej na poprawnej płynnej jeździe z prędkościami do 120km/h. O ile kojarzę to A2 ma blokade do 45Hp hp ten silnik ma generować niby 55Hp, więc jest to znacząca różnica przy tak malej mocy.
I teraz nasuwa się pytanie. Czy tylko wycięcie dławika załatwi sprawę jak na tym filmiku??? Aż tak to proste jest? Nie wydaje mi się, a może się mylę...
W FJR wycięcie dławików dodaje tylko 20hp, no i motocykl staje się bardziej agresywny, ale gdzie kolejne 20Hp??? Stety niestety moc jest w mapie sterownika... I jazda tylko z wyciętymi dławikami (agresywna jazda powyżej 6tyś rpm, bo poniżej tej wartości jest ok) skutkuje upie#$@!niem silnika bo mieszanka jest za uboga (brakuje ok 18%-20% paliwa).
Dopiero po zmianie kompa lub prze-mapowaniu można się cieszyć pełną mocą generowaną przez reaktor atomowy zamontowany w tej maszynie (nie jest to wróżenie, wszystko zostało sprawdzone zmierzone, hamowane itp.)
gazownik
Nowicjusz
 
Posty: 5
Dołączył(a): Śr cze 26, 2019 11:14 am
Imię: Marek
Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r

Re: NC 750x odblokowanie

Postprzez Turos » Pn lip 01, 2019 12:20 pm

zostaje jeszcze założyć Power Commandera, tłumik przelotowy, mod airboxa ....
albo kupić inny motocykl :)
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 7612
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 35
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: NC 750x odblokowanie

Postprzez gazownik » Wt lip 02, 2019 7:09 am

Turos napisał(a):zostaje jeszcze założyć Power Commandera, tłumik przelotowy, mod airboxa ....
albo kupić inny motocykl

Aaaale o co chodzi?
gazownik
Nowicjusz
 
Posty: 5
Dołączył(a): Śr cze 26, 2019 11:14 am
Imię: Marek
Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r

Re: NC 750x odblokowanie

Postprzez Turos » Wt lip 02, 2019 8:07 am

Mówię o mapie sterownika. Nie ma co się bawić w flashowanie ECU, jakieś podmianki komputerów i zabawy i rzeźbienie. Tylko dokładasz PC. W prosty sposób sam możesz wtedy zmieniać mapy.
No ale skoro chcesz walczyć o więcej mocy to możesz jeszcze dorzucić jakiś przelotowy tłumik, przerobić airboxa, aby wpadało więcej powietrza i uzyskasz jeszcze kilka KM mocy :)
Oczywiście wszystko trzeba by było zrobić na hamowni, i wtedy koszta idą mocno w górę.
No a zamiast tego co wyżej można kupić po prostu mocniejszy motocykl skoro szukasz więcej mocy pod manetką :)
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 7612
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 35
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: NC 750x odblokowanie

Postprzez Glub » Wt lip 02, 2019 10:19 am

Ale on chce odblokować ncka do mocy fabrycznej
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7330
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 45
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Re: NC 750x odblokowanie

Postprzez gazownik » Cz lip 04, 2019 11:36 am

Glub napisał(a):Ale on chce odblokować ncka do mocy fabrycznej

Brawo Ty !!! Ktoś czyta ze zrozumieniem ;) Pozdrawiam :).
Nie tyle co chcę odblokować, co jestem ciekaw jak to zrobić w tej maszynie poprawnie. A czemu się doszukuję, no bo rozważam zakup takiej maszyny i ludzie sprzedają blokowane i nie blokowane... Ot tyle...

Turos napisał(a):Tylko dokładasz PC.

Nie tylko, i puszki pierdziuszki nic nie dadzą, zabrakło jeszcze czegoś w tym twoim koktajlu ;).

Turos napisał(a):No a zamiast tego co wyżej można kupić po prostu mocniejszy motocykl skoro szukasz więcej mocy pod manetką

Jeśli się doczytałeś, albo i nie, to obecnie mocy mi nie brakuje (tzn maszynie którą posiadam).
gazownik
Nowicjusz
 
Posty: 5
Dołączył(a): Śr cze 26, 2019 11:14 am
Imię: Marek
Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r

Re: NC 750x odblokowanie

Postprzez cinek28 » Cz maja 21, 2020 8:15 pm

Ma ktoś informację w jakim czasie NC750 manual przyspiesza do 100km/h ?
cinek28
Użytkownik
 
Posty: 21
Dołączył(a): Śr mar 18, 2020 8:57 pm
Lokalizacja: Wola Radziszowska
Wiek: 47
Imię: Marcin
Motocykl: Honda NC750X
W siodle: <100 kkm

Re: NC 750x odblokowanie

Postprzez Kaplan » Pt maja 22, 2020 7:22 am

Kilka lat temu zainteresował mnie NC750S, tyle że z DCT, który był również zblokowany na 35 kW/A2. Z tego, co rozmawiałem ze sprzedającym, blokada była na module zapłonowym, a jej wymiana podobno wymagała też zmiany stacyjki, HISS, kluczyków itp., czyli całego kompletu, co wiązałoby się z kosztem ok. 1 000 zł. Biorąc pod uwagę jeszcze formalności ze stacją diagnostyczną po zmianie mocy, zrezygnowałem z tego.

Odnośnie przyspieszenia wersji manualnej 750 może pomocne będą poniższe filmiki:



Kaplan
Znawca
 
Posty: 246
Dołączył(a): N gru 06, 2015 10:00 am
Lokalizacja: Woj. Pomorskie
Imię: Karol
Motocykl: NC700S DCT (2013/14)
W siodle: <100 kkm

Następna strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości