CBF-1000 A8 Z dodatkowymi owiewkami czy bez ?

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

CBF 1000A8 z akcesoryjnymi owiewkami bocznymi czy bez ? Który model Wam się bardziej podoba ?

Wersja fabryczna z pół-owiewką.
17
33%
Wersja fabryczna z pół-owiewką.
17
33%
Wersja z bocznymi owiewkami.
9
17%
Wersja z bocznymi owiewkami.
9
17%
 
Liczba głosów : 52

CBF-1000 A8 Z dodatkowymi owiewkami czy bez ?

Postprzez Avalon » Wt gru 20, 2011 8:40 am

Swoją Hondę kupiłem z dodatkowymi owiewkami, lecz jedna strona była lekko przytarta. Wczoraj zdjąłem boczki by dać lakiernikowi do roboty i wtedy dopiero zobaczyłem że fajnie CBF'ka wygląda w wersji "oryginal" bez tych dodatków. Widać potężne "serducho" no i łatwiej gmole założyć. :thumbsup:

PYTANIE DO KOLEGÓW:
Która wersja bardziej Wam się podoba i jak oceniacie wady czy zalety tej konkretnie przez Was wybranej opcji ?
Malcolm Young RIP 1953-2017
Avatar użytkownika
Avalon
Fanatyk
 
Posty: 3097
Dołączył(a): N paź 16, 2011 4:17 pm
Lokalizacja: Dawniej Wa-wa, teraz wieś na Mazowszu
Wiek: 59
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000A '8
W siodle: 100-200 kkm

Re: CBF-1000 A8 Z dodatkowymi owiewkami czy bez ?

Postprzez goramo » Wt gru 20, 2011 8:47 am

Ja wolę bez dolnej owiewki. :smile:

Podoba mi się silnik na wierzchu :thumbsup: , poza tym w tym moto w ruchu miejskim i tak bardzo często pracuje wentylator chłodnicy. Nie wiem zatem czy ubieranie go w plastikowe pudło jest rozsądne....

Dla przykładu - w nieobudowanej wersji dużego Bandita (GSF1250SA - czyli z półowiewką) jest jeden wentylator przy chłodnicy. W obudowanej zaś (GSX1250FA) producent dołożył drugi wentylator. I to jest moim zdaniem rozsądne.

W CBFie jest jeden wiatrak, który i tak ma co robić w mieście.
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: CBF-1000 A8 Z dodatkowymi owiewkami czy bez ?

Postprzez zbyhu » Wt gru 20, 2011 8:53 am

Też wole wygląd bez owiewek.
Żeby jeszcze one jakoś ładnie były wkomponowane. Ale są po prostu brzydkie ;).

Ja bym je sprzedał. Byłoby na paliwko lub jakąś oponę ;).
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7386
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: CBF-1000 A8 Z dodatkowymi owiewkami czy bez ?

Postprzez rupert » Wt gru 20, 2011 9:16 am

Z dolnymi owiewkami, czy pługiem idzie w sport, a mnie CBFka podoba się jednak od strony turystycznej.
Life is for my own to live my own way...
Avatar użytkownika
rupert
Nightmare
 
Posty: 8341
Dołączył(a): So lis 27, 2010 11:06 am
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 46
Imię: Robert
Motocykl: Honda

Re: CBF-1000 A8 Z dodatkowymi owiewkami czy bez ?

Postprzez Trollsky » Wt gru 20, 2011 10:05 am

owiewki zasłaniają piec i powodują ze cbfka wyglada jak jakis scigacz z pod remizy :)
Avatar użytkownika
Trollsky
Znawca
 
Posty: 335
Dołączył(a): Pn wrz 06, 2010 8:08 am

Re: CBF-1000 A8 Z dodatkowymi owiewkami czy bez ?

Postprzez PeterS » Wt gru 20, 2011 10:57 am

:nono: Chyba bede odosobniony w pogladzie, ze ladniejsza z owiewkami. Nie bardzo jest sie czym chwalic pod owiewka. Silnik bez radiatorow, gladki jak d. niemowlaka + gumowe ru
ry spięte opaskami jak ze "sklepu żelaznego" :-P :OOwiewki IMO troche CBFę wizualnie "obciazaja" ale tez porządkuja ten chaos miedzy wygladem "karoserii" i silnika.
Ogromny minus to brak mozliwosci zalozenia gmoli;cięcie owiewek raczej nie wchodzi w gre.
Ps. daj znac jak bedziesz sprzedawal "po piniondzach" ;-)
Avatar użytkownika
PeterS
Fanatyk
 
Posty: 3165
Dołączył(a): Pn wrz 06, 2010 9:22 am
Lokalizacja: Audiland, woj. małopolskie
Wiek: 47
Motocykl: HH 600+ETZ 250
W siodle: 100-200 kkm

Re: CBF-1000 A8 Z dodatkowymi owiewkami czy bez ?

Postprzez Avalon » Wt gru 20, 2011 12:02 pm

PeterS napisał(a):Ogromny minus to brak mozliwosci zalozenia gmoli;cięcie owiewek raczej nie wchodzi w gre.
Ps. daj znac jak bedziesz sprzedawal "po piniondzach" ;-)


Moje owiewki są całe, bez pęknięć, nie klejone, kompletne wraz ze wspornikami, śrubami itp.
Prawa jest przytarta od małej gleby,lecz nie są to rysy głębokie. Lewa ma normalne rysy "użytkowe" :msn-wink: Obydwie są do lakierowania, chociaż poprzedniemu właścicielowni nie przeszkadzało to w niczym :thumbsup:
MAJĄ WYCIĘTE miejsca pod crash pady które mogę sprzedać do kpl. z owiewkami, jesli jesteś zainteresowany.
Tak to wygląda :
Obrazek
Malcolm Young RIP 1953-2017
Avatar użytkownika
Avalon
Fanatyk
 
Posty: 3097
Dołączył(a): N paź 16, 2011 4:17 pm
Lokalizacja: Dawniej Wa-wa, teraz wieś na Mazowszu
Wiek: 59
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000A '8
W siodle: 100-200 kkm

Re: CBF-1000 A8 Z dodatkowymi owiewkami czy bez ?

Postprzez raphi » Wt gru 20, 2011 1:55 pm

Nie podoba mi się ta owiewka i jakbym kupił z to z pewnością bym to zdjął.
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14113
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: CBF-1000 A8 Z dodatkowymi owiewkami czy bez ?

Postprzez Jurek » Wt gru 20, 2011 3:56 pm

A ja również będę tym odosobnionym w tych dywagacjach.
Bardziej podoba mi się ubrana i takowa akurat wersja trafiła mi w ręce.
Na in plus tej owiewki jest że dodatkowo odchyla strumień powietrza i tak nie piździ po kolanach w chłodne dni.
Drugim plusem jest to że akurat ja nie należę do tych ludzi co uwielbiają spędzać długie godziny czyszcząc moto.Mając goły silnik jest więcej zakamarków do czyszczenia a przy owiewce jest bajka przy czyszczeniu i dodatkowo osłonięty silnik się tak nie syfi.
Dla mnie gitara :thumbsup:
Jurek
 

Re: CBF-1000 A8 Z dodatkowymi owiewkami czy bez ?

Postprzez Meduzes » Wt gru 20, 2011 4:21 pm

I z owiewką i bez motor prezentuje się świetnie. Owiewka ma swoje zalety i wady ... ważne że to nadal CBF :clap: Swoją droga ładny kolor na tym zdjęciu :thumbsup:
Meduzes
Użytkownik
 
Posty: 71
Dołączył(a): Pt wrz 30, 2011 10:47 am
Motocykl: Honda CBF 600SA

Następna strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości