Wt gru 17, 2019 7:10 am
Wt gru 17, 2019 9:46 am
Wt gru 17, 2019 1:31 pm
Wt gru 17, 2019 10:34 pm
Pt gru 27, 2019 11:43 am
So gru 28, 2019 8:58 am
nocny napisał(a):Gdybym miał się kierować tylko stabilnością wybrałbym oryginalny hondowski. Miałem w SC64 stelaz oryginał i shada. Oryginał to kawał żelastwa bardzo stabilne i sztywne a shad to dwie rurki z do spawanym płaskownikiem od spodu. Wizualnie shad jednak "lżejszy " więc jeździłem z shadem
Pozdrawiam
Marcin Jan
So gru 28, 2019 9:25 am
N gru 29, 2019 3:30 pm
N gru 29, 2019 3:59 pm
N gru 29, 2019 4:46 pm
Dokładnie. Przy klasycznym jakoś "mniej się dzieje przy lampie " więc łatwiej wychwycić że coś miga. Choć chyba z punktu widzenia prawa czas "świecenia" klasycznego i dynamicznego musi być taka sama.4kowal napisał(a):Ja jestem zwolennikiem klasycznych rozwiązań. Nie wyglądają tak fajnie, ale są zdecydowanie szybciej interpretowane przez innych kierowców, co moim zdaniem przekłada się na ich szybszy czas reakcji i nasze bezpieczeństwo.
Pływający kierunek jest na rynku od lat, ale na drodze nie jest zjawiskiem częstym.