FJR,GTR,ST1300

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

Re: FJR,GTR,ST1300

Postprzez adamlca » Cz gru 10, 2020 8:35 am

Musze to napisac co na tym forum nie raz padlo''CBFka najbardziej uniwersalna'' :smile:
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
adamlca
Maniak
 
Posty: 1511
Dołączył(a): Pn gru 02, 2019 5:44 pm
Lokalizacja: legnica
Wiek: 58
Imię: adam
Motocykl: CBF1000 A
W siodle: <100 kkm

Re: FJR,GTR,ST1300

Postprzez Turos » Pn gru 14, 2020 11:36 am

Ciekawy temat :) czytam, bo jestem z tych którzy szukają swojego motocykla. Była CBF, był GSF, jest FZ6, ale mocno patrzę na GSF1250 i na Tracera 700/900.
Myślałem też o małym DLu i tak myślę, czy nie sprzedać na wiosnę i czegoś nowego nie zakupić xwacko
aczkolwek FJR GTR ST to nie mój typ, za mało latam po autostradach żeby trzymać taki sprzęt.
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 7616
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 35
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: FJR,GTR,ST1300

Postprzez bartas1982 » Pn gru 14, 2020 10:57 pm

Turos napisał(a):Ciekawy temat :) czytam, bo jestem z tych którzy szukają swojego motocykla. Była CBF, był GSF, jest FZ6, ale mocno patrzę na GSF1250 i na Tracera 700/900.
Myślałem też o małym DLu i tak myślę, czy nie sprzedać na wiosnę i czegoś nowego nie zakupić xwacko
aczkolwek FJR GTR ST to nie mój typ, za mało latam po autostradach żeby trzymać taki sprzęt.
Powiem tak, zajrzyj na forum każdego motocykla jaki Cię inetersuje. Moja opinia jest subiektywna. Opiera się, na któtkim posiadaniu tego motocykla i to co napisałem opiera się na własnych spostrzeżeniach. Zapewniam Cię, że znajdziesz tam właścicieli FJRek co uważają ją za "super sprzęt do miasta", "moja sztuka pali niecałe 6l", itd. Za to co tu napisałem pewnie dostałbym któtką odp. co ty człowieku p...sz. Tak już jest, że każdy broni swojego zdania. Jakbyś się decydował na FJR, to nie wierz w te egzemplarze, które kosztują 15 ~ 20k PLN że nie będą wymagały doinwestowania niemałych czasem pieniędzy. Oczywiście sprzęt powyżej tej kwoty też może okazać się miną. Najlepiej upatrzoną sztukę oddaj do ASO Yamahy na sprawdzenie stanu, odżałuj te kilka stówek, ale potem zwróci się to brakiem przykrych niespodzianek na zasadzie "o i to jeszcze do zrobienia" itd. Sprawdzą moc silnika czy nie była dławiona (moto z Francji), może uda się ustalić po vin historię serwisową. Generalnie nie jest to awaryjny sprzęt. A jak coś szwankuje, to w FJR masz komputer, który wywala błędy i po kodach łatwo namierzyć usterkę (odsyłam do forum po rozpiskę kodów co oznaczają). W większości przypadków da się z problemami uporać samemu metodą eliminacji (np. jak przy braku Abs). Na pewno w Twoim mieście jest jakiś właścicel FJRy zapytaj na forum czy nie dałby Ci się przysiąść (bo na przejażdżkę nie ma co liczyć, wiadomo) i zadałbyś bezpośrednio pytania, bo na żywo lepiej ocenic motocykl niż opierać swoją opinię na wyczytanych wypicinach :) LwG!

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
bartas1982
Nowicjusz
 
Posty: 16
Dołączył(a): Pt paź 23, 2015 9:53 am
Wiek: 41
Motocykl: CBF600S 2004
W siodle: <100 kkm

Poprzednia strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości