@Turos Właśnie w ten sprzęt celowałem, gdy w tamtym roku kupowałem
Strasznie spieszyło mi się z zakupem i jednego dnia oglądałem kilka modeli. Właśnie CB500 - niestety wiele jej brakowało do stanu z opisu akcji więc odpuściłem od razu. CBF500 - miała jakieś dziwne wibracje i jeździło się ogólnie dziwnie. Więc pojechałem jeszcze oglądać CBF250 i była całkiem spoko - na pierwszy rzut oka, bo potem okazało się, że sporo rzeczy było do zrobienia. Cóż wybrałem jak wybrałem, teraz za to zapłacę
Co do klasyków, to akurat mam zagrzebaną MZ TS250 Trophy - 76r, czeka niestety na lepsze czasy aż będę miał wenę i ją odrestauruję
Jednak teraz jak będę kupował to raczej nie klasyka, a coś nowego bądź max 2 letniego, żeby pojeździć już na tym kilka lat, jak się rozglądałem to będzie to coś w stylu Duke'a 390 albo Kawa 400Z.
Jednak żadna z tych opcji nie rozwiązuje mojego problemu Hondy, w której mam sporo nowych części i nie chcę ich wyrzucać