Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
Wt wrz 16, 2014 6:54 am
Co do gmoli do litra to jest to moja kolejna inwestycja. Wiem już, że ani Givi ani Kappa bo montaż to katorga. Z tego co piszecie to Hepco montuje się bezproblemowo. A jak jest z SW Motech, czy montaż równie łatwy jak Hepco? Zakładał ktoś?
Pt wrz 26, 2014 7:35 pm
Właśnie nabyłem Hepco za całe 530 zł. Dokupiłem też oparcie dla Plecaczka. Teraz mam pełen wypas. Tylko kiedy to zamontować? Mało casu kruca bomba...
N lis 09, 2014 3:00 pm
Gmole zamontowane. Rzeczywiście są do założenia nawet dla totalnego ignoranta mechanicznego jakim jestem w 20 minut. Polecam.
So mar 07, 2015 1:21 pm
Przeglądając strony natknąłem się jeszcze na takie gmole
CBF 1000 2006-2009
http://moto-hobby.ru/parts.php?id=17595CBF 1000 2010-
http://moto-hobby.ru/parts.php?id=17596Pewnie będzie problem żeby kupić w PL.
Pozdrawiam
Pn mar 09, 2015 4:50 pm
Wersja dla CBF1000 z pierwszego linka na zdjęciu robi takie wrażenie, jak gdyby przeszkadzała w zmianie biegów - niewiele miejsca na but.
Cena pomiędzy 6 a 7 tys. rubli też bez rewelacji (ponad 400 zł bez kosztów wysyłki).
Śr kwi 26, 2017 4:49 pm
witam,
zakupiłem gmole Givi tn452 i chciałem zamontowac ale pojawił sie problem
jak wyciagnac dolna szpilkę (zaznaczona na czerwono) ktora mocuje gmola. klinuje sie w sporniku i nie mam mowy zeby wyszła.
dzieki za podpowiedz
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Cz kwi 27, 2017 6:33 am
Musowo zdjąć ten aluminiowy element z drugiego zdjęcia (do którego przykręcony jest set), wystarczy odkręcić 3 nakrętki. Wczoraj skończyłem zakładać swoje gmole. Z drugiej strony aby zdjąć ten element należałoby wyjąć śrubę wahacza, ale nie rob tego, wyciągnij ja z 4 cm, wyjmij dwie cieńsze sruby nad i pod śrubą wahacza i przekręć ten element, aby wyjąć śrubę dolną silnika. Oczywiście sety musisz poodkręcać.
Oczywiście instrukcja tego nie podaje...
PS: W moim przypadku był duży problem z odkręceniem przednich śrub mocujących silnik bo zaśniedziały w aluminium, ciężko było...
Wt maja 23, 2017 8:15 pm
Mam pytanie do użytkowników gmoli w Givi TN452 w CBF1000. Czy to normalne że ten łącznik (element numer 2) lata sobie luźno?
Niestety ten element podczas jazdy dostaje rezonansu i niemiłosiernie brzęczy. Z chęcią posłucham o ciekawych patentach jak unieruchomiliście ten element.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Śr maja 24, 2017 9:31 am
Tak, ten element numer 2 potrafi brzęczeć i wpadać w rezonans.
Sam tego doświadczyłem.
Wkleiłem tulejkę na silikon, i dodatkowo obciążyłem wewnątrz kawałkiem stalowego pręta
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.