Pn lut 24, 2014 10:59 am
Cz kwi 17, 2014 10:58 am
vExus napisał(a):Sam zakładałeś? Dają śruby (te do złapania silnika)? Mam założone crashpady i oryginalnych śrub brak. Pewnie da rade wykorzystać te z crashpadów ale mają taki kolor że ni w ch** ni w piz** nie pasuje to :/
turos napisał(a):Dają śruby. Sam nie zakładałem, bo i tak oddawałem moto do mechanika na regulację tego i tamtego, to powiedział, że przy okazji mi może założyć głośno nie narzekał, że jakieś nie teges były.
Pt kwi 18, 2014 2:50 pm
vExus napisał(a):Ma ktoś może do zbycia te śruby łączące ramę z uchem silnika? Tam gdzie zakłada się crashpady. Litr z przed liftu.
Pt kwi 18, 2014 3:35 pm
StachPaluch napisał(a):Cześć,
W mojej opinii odpadają gmole Givi. Odkręcanie ich przy każdej wymianie oleju, to zbędy kłopot. Szkoda, bo mają najlepszą cenę....
Pozdro
Pt kwi 18, 2014 9:44 pm
tombartosz napisał(a):vExus napisał(a):Ma ktoś może do zbycia te śruby łączące ramę z uchem silnika? Tam gdzie zakłada się crashpady. Litr z przed liftu.
Potrzebujesz M12 gwint 1.25 długość jak się nie mylę to 110 i 85 (z jednej strony jest krótsza) ja dawałem w klasie 10.9. Na klucz 17 jak oryginalne ciężko do dostania, popularne są na 19 ale to nic nie zmienia. Czarnych też nie mogłem znaleźć więc przemalowałem. Jak nie będziesz mógł dostać to daj znać na PW mam jeszcze kilka, ale one ok 1zł za sztukę kosztują więc koszta wysyłki przerastają ich wartość.
N kwi 20, 2014 9:31 am
N kwi 20, 2014 12:30 pm
N kwi 20, 2014 2:24 pm
zbyhu napisał(a):Browar też miał Givi w litrze i nie musiał ich zdejmować do wymiany filtra.
Ja mam H&B. Są szerokie, trochę toporne. Można na nie nogi zarzucić jak na spacerówki w trasie .
W warunkach jazdy torowej prawy gmol haczy o asfalt.
Dlatego chętnie bym je na GIVI wymienił.
Wt kwi 22, 2014 9:16 am
vExus napisał(a):tombartosz napisał(a):vExus napisał(a):Potrzebujesz M12 gwint 1.25 długość jak się nie mylę to 110 i 85 (z jednej strony jest krótsza) ja dawałem w klasie 10.9. Na klucz 17 jak oryginalne ciężko do dostania, popularne są na 19 ale to nic nie zmienia. Czarnych też nie mogłem znaleźć więc przemalowałem. Jak nie będziesz mógł dostać to daj znać na PW mam jeszcze kilka, ale one ok 1zł za sztukę kosztują więc koszta wysyłki przerastają ich wartość.
Te śruby podałeś z zapasem długości na gmol? Tzn. w blok silnika wejdzie tyle śruby ile w oryginale?
Z tego co widzę na bikepics oryginalnie były to śruby z kołnierzem.
Wt maja 06, 2014 7:49 pm