Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
N sie 26, 2012 9:08 am
Tulejka 12mm pod śrubę już robi wg mnie wymierną różnicę.
Na postoju przód bardziej sprężynuje - mocniejsze odbicie. Przy hamowaniu podczas jazdy dalej nurkuje, ale robi to w lepszym stylu - nie "klapie" (pływa) bezwładnie jak w oryginale, wydaje się, że na nierównościach prowadzi się trochę pewniej, koło lepiej "przylega" do nierówności.
Tak na szybko, po ~~20km: jeśli dawniej tłumienie to 100, to teraz - 120-125
Pn sie 27, 2012 6:18 am
Wtrącę się. Po pierwsze sprężyna progresywna nie do końca jest rozwiązaniem. Przy hamowaniu występuje długotrwałe obciążenie przodu i bardziej stawiałbym na olej. I nie trzeba od razu lać twardszego oleju. Na początek warto wlać seryjny. Pamiętajcie, że olej w zawieszeniu pracuje i traci swoje właściwości. Jak od razu wlejecie twardy olej to może być jak u Avalona.
Pn sie 27, 2012 8:29 am
Potwierdzam. U mnie po wymianie oleju na nowy, ale dedykowany, efekt jest bardzo zauważalny i chyba wystarczający
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.