Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
N lip 28, 2013 10:42 am
jasne, spoko, żarty. Ale nie katuj
N lip 28, 2013 5:22 pm
Jak raz na jakiś czas zdaży się odcinka w czasie jazdy, to wielkiej tragedii nie ma. Lepiej jednak tego unikać.
Natomiast krecenie silnika do odcinki na luzie, to rzeźnia dla układu korbowego.
Wt lip 30, 2013 9:23 pm
Spoko, problem wynika w tym że nie mam obrotomierza więc nie mam pojęcia ile to obrotów, bez przesady że pierdząca kosiarka, wgl zajebisty ma start i jestem z tego dumny ale dzięki za odp, niby szoso-turystyk ale wygląda i zachowuje się lepiej niż jego kumpel cbr.
Śr lip 31, 2013 6:09 am
Hitman038 napisał(a):Spoko, problem wynika w tym że nie mam obrotomierza więc nie mam pojęcia ile to obrotów, bez przesady że pierdząca kosiarka, wgl zajebisty ma start i jestem z tego dumny ale dzięki za odp, niby szoso-turystyk ale wygląda i zachowuje się lepiej niż jego kumpel cbr.
Trzeba było od razu pisać, że o takie odcinki chodzi. Ta odcinka zabezpiecza silnik, więc nic strasznego, jednak kręć trochę niżej. Później wyczujesz moto i będziesz wiedział kiedy należy zmienić bieg, w moim przypadku jakoś nie doprowadziłem cbf 125 do odcinki, a na pewno nie na najwyższych biegach. Zgodzę się z Tobą że niepozorny ale daje radę
Cz sie 01, 2013 7:10 am
a w naszym jest już obrotomierz
a moto jest tak ciche, że dopiero jak zerkniesz na zegary to widzisz jak wysokie obroty są
Cz sie 01, 2013 9:23 am
nie zmieniam biegów przy odcięciu jakby co
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.