Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pt sie 02, 2013 9:17 am
Witam wszystkich. LwG.!
Mam Honda CBF 125 i mały problem:
jak puszczam sprzęgło to dopiero czy końcu zaczyna mi ciągnąć, chciałbym to wyregulować jakoś żebym miał gdzieś tak od połowy, chciałem przy silniku przekręcić śrubę na lince sprzęgła ale w ogóle nie idzie.
N sie 04, 2013 9:08 am
A duży masz luz na klamce jak nie jest wciśnięta ?
Jak mały to nic nie zrobisz naciągając linkę - może to świadczyć o zużytym sprzęgle.
Pzdr
Pn sie 05, 2013 7:07 pm
luz to znaczy czy chodzi mi do góry i na dół ???? (nie wiem o co dokładnie chodzi) Jeśli tak to, jest tam jakiś luz
Pn sie 05, 2013 9:13 pm
Luz klamki sprzęgła to inaczej ruch jałowy dzwigni sprzęgła, który występuje w czasie jej wciskania. Dopiero po pokonaniu pewnego odcinka (na podanym rysunku 10-20mm mierzone na koncu klamki) zaczynasz rozłączać sprzęgło pokonując opór sprężyn.
Pt sie 16, 2013 9:40 pm
Mi od razu po 10mm ciągnięcia jest luz, a chciałbym żeby to było troche póżniej
N wrz 01, 2013 1:21 pm
A nie da się tego opóźnić żeby po głębszym wciśnięciu zaczynało dopiero działać?
N wrz 01, 2013 2:51 pm
wymiana linki na dłuższą może pomóc
N wrz 01, 2013 5:41 pm
Hitman038 napisał(a):A nie da się tego opóźnić żeby po głębszym wciśnięciu zaczynało dopiero działać?
Masz przy klamce regulację naciągu. W twoim przypadku trzeba naciąg zluzować. Cała filozofia
Odkręć (zluzuj) nakrętkę kontrującą śruby regulacyjnej, wkręć śrubę w korpus klamki o 0,5 obrotu i sprawdź działanie sprzęgła. Jak trzeba wkręć więcej. Po dobraniu właściwego naciągu linki kontrujesz śrubę nakrętką i gotowe.
Wt wrz 03, 2013 7:45 pm
Ale ta śrubka jest przy klamce czy przy silniku? Bo ja widzę przy silniku tak jakby do luzowania ale za cholerę nie chce się ruszyć ani w jedną stronę ani w drugą
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.