Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Wt mar 13, 2012 11:34 am
Być może gdzieś się zrobiło jakieś zwarcie albo zimny lut. Trzeba to rozebrać i dać do dobrego elektronika niech sprawdzi wszystkie połączenia na ścieżkach może się okazać ze to jakaś pierdoła.
Wt mar 13, 2012 12:38 pm
ZNając życie to na bank pierdoła i pewnie banał do naprawienia, tylko sztuką to znaleźć
Wt mar 13, 2012 1:20 pm
Rupert napisał(a):ZNając życie to na bank pierdoła i pewnie banał do naprawienia, tylko sztuką to znaleźć
Otoz to.
Wt mar 13, 2012 8:12 pm
Napewno drobiazg. jutro przybywa do mnie kumpel,który jest sprytniejszy i zdolniejszy technicznie odemnie to może zdążymy zerknąć do tego. (% wiecie jak jest nie zawsze zdązy na wszsystko czasu
) więc jak sie dowiem to podziele się nowinkami . Dzięki za nowe tropy co sprawdzić
Śr kwi 25, 2012 6:47 pm
To ja też się przyłączę do tematu, tylko żeby było ciekawie u mnie wygląda to następująco:
Po odcięciu zapłonu zawsze zeruje się tylko trip1, natomiast trip2 wskazuje prawidłowy przebieg. Zauważyłam to dopiero po zakupie motocykla i nic z tym nie robiłam skoro trip2 był ok. Ale skoro jest forum to warto się czegoś więcej dowiedzieć.
I co wy na to, bo z tego co pisaliście wynika, że oba tripy są podtrzymywane z jednego źródła zasilania, a mój przypadek temu przeczy?
Może ktoś jest mi w stanie podać namiary na dobrego elektryka (w W-wie), który rozwiąże ten problem i przy okazji podepnie mi podgrzewane manetki pod stacyjkę, bo na razie są podpięte bezpośrednio i jeśli ja lub ktoś zapomni ich wyłączyć to pada aku.
Śr kwi 25, 2012 8:19 pm
No to uważam, że na 99% będzie to wina po prostu pamięci wbudowanej w zegary. Dupnięty jakiś scalaczek i tyle.
Pt maja 04, 2012 9:46 am
Mam tak samo jak Syla. Trip 1 zeruje się , Trip 2 podtrzymuje. Myślałem że tak ma być
So cze 30, 2012 5:51 am
zbyhu napisał(a):No to uważam, że na 99% będzie to wina po prostu pamięci wbudowanej w zegary. Dupnięty jakiś scalaczek i tyle.
Ja ostatnio trafilem do komisu/serwisu w ktorym kupilem moto. Mialem miesiac na zgloszenie tych tripow ale jakos nie bylo czasu no i uznalem, ze mi przepadlo. Teraz pojawilem sie tam po roku w zupelnie innej sprawie i przy okazji napomknalem o usterce, a oni...zostaw moto naprawimy
szok ! W kazdym razie przyczyna jest elektronika zegarow.
Cz sie 23, 2012 8:26 am
czy ktoś może sam się bawił z tym zerowaniem się trip1 i trip2 i da się to zrobić bez pomocy fachowca elektronika bo nie mam generalnie zaufania do żadnych speców... kasują mi się oba przebiegi i dodatkowo nie ma podświetlenia prędkościomierza.. czy jedno z drugim może mieć jakiś związek czy kompletnie nie ma to znaczenia?
zresztą jak poczytałam o wymianie żarówki to chyba sama się tego nie podejmę bo do końca sezonu nie skończę.. :/
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.