Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Wt lut 26, 2013 8:47 pm
pat_pat napisał(a):Jeszcze jedna sprawa kropla spada tylko po jednej stronie w jaki sposób smarowany jest cały łańcuch ?
Ja dyszę mam przylegającą do zębatki, więc w sumie zębatka rozprowadza. Teoretycznie smarowana jest bardziej jedna strona łańcucha, ale olej ładnie rozprowadza się po całości łańcucha. Pat, nie kombinuj
Wt lut 26, 2013 8:59 pm
Można też zamontować podwójny wydech, ale koszty wzrastają
Wt lut 26, 2013 9:10 pm
Są problemy z zapowietrzaniem
Pt mar 01, 2013 9:52 pm
kurde, czemu olejarek fabrycznych nie robia??
So mar 02, 2013 8:24 am
Całe szczęście!
Patrząc na ceny jakie Honda sobie życzy za akcesoria to musiała by kosztować 1.5-2 tysie
So mar 02, 2013 9:00 am
papa1970 napisał(a):kurde, czemu olejarek fabrycznych nie robia??
By więcej sprzedać zestawów napędowych
Pn mar 04, 2013 12:07 pm
Olejarka nie spełnia norm ekologicznych
Wt mar 05, 2013 8:42 pm
papa1970 napisał(a):kurde, czemu olejarek fabrycznych nie robia??
Ja bym wolał by fabrycznie mi pasek zamontowali zamiast łańcucha i było by po problemie.
Wt mar 05, 2013 8:46 pm
No nie wiem. Przy przekladniach z paskiem zwykle kola pasowe z tylu sa wielkosci mlynskich... cienko to wyglada :/ Juz bym wolal kardana
Wt mar 05, 2013 9:03 pm
trampek napisał(a):No nie wiem. Przy przekladniach z paskiem zwykle kola pasowe z tylu sa wielkosci mlynskich... cienko to wyglada :/ Juz bym wolal kardana
Kardan fajny, ale poza maleńkim minusem (powoduje moment prostujący) sporo kosztuje. Pasek powinien być tańszy niż łańcuch.
Ja bym wolał mieć wielkie koło z tyłu i nie smarować
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.