Switch to full style
Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla

Regulamin działu

Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Odpowiedz

Re: DEMONTAŻ ZEGARÓW- PODŚWIETLENIE

Cz mar 01, 2012 10:14 am

zbyhu napisał(a):Ale już nie pamiętam, co trzeba zdjąć, żeby wypełnienie zegarów zlazło :).

W najstarszej 600 wystarczy odkręcić śruby wspólne z bocznymi owiewkami oraz 2 śrubki pod szybką, którą wcześniej należy również odkręcić. :thumbsup: 5min.

Re: DEMONTAŻ ZEGARÓW- PODŚWIETLENIE

Cz mar 08, 2012 5:42 pm

u mnie (cbf500) bodajże 3 srubki odkrecilem i jakos wyszlo,
pamiętam ze jedna ze srubek byla przykrecona od dolu półki,
i dostep kluczem byl do niej kiepski,

Re: DEMONTAŻ ZEGARÓW- PODŚWIETLENIE

Pt maja 04, 2012 4:46 pm

maćko ma rację.
Też to chciałem trenować żeby wymienić podświetlanie obrotomierza.
Jak zobaczyłem co trzeba rozebrać to doszedłem do wniosku że po ciemku da się jeździć bez obrotomierza ;)

Re: DEMONTAŻ ZEGARÓW- PODŚWIETLENIE

Wt maja 08, 2012 4:05 pm

Ja u siebie też próbowałem wymienić żarówkę (zarówno obrotomierza jak i prędkościomierza) ale po odkręceniu reflektora, kierownicy, wszystkich śrubek z tyłu zegarów, dwóch śrub od spodu zegarów, mocowania do lag, ciągle coś to wszystko trzymało ;/ tak więc chwilowo się poddałem i ładnie wszystko skręciłem z powrotem. Ale niestety denerwuje mnie to bardzo że nie mam podświetlenia. Pewnie jeszcze trochę i znowu spróbuję je wymienić :)

Re: DEMONTAŻ ZEGARÓW- PODŚWIETLENIE

Wt maja 08, 2012 6:00 pm

wszyscy czujemy niedosyt z tego powodu ;)

Re: DEMONTAŻ ZEGARÓW- PODŚWIETLENIE

Pt wrz 07, 2012 11:22 pm

odgrzewamy kotleta, a co!!

sytuacja z cbf500 - połamane mocowanie licznika (biały plastik pod półką). Wyjąć - pikuś, bo wszystko w kawałkach, ale jak włożyć?! Wszystko wskazuje na demontaż górnej półki - poroniony pomysł! Okazało się, że trochę krzepy w ręcach ;) i da się wsadzić kompletne zegary na miejsce. Należy pociągnąć za mocowanie zegarów i lampy mocno w dół, tak aby usiadło w gumowych tulejkach w dolnej półce + sprężyste odkształcenie drutów, z których jest owe mocowanie i licznik wskoczył na miejsce :clap: dwie osoby mile widziane przy tej operacji.

Re: DEMONTAŻ ZEGARÓW- PODŚWIETLENIE

N wrz 09, 2012 10:32 pm

z tą krzepą trzeba uważać, czasami lepiej złapać klucz i poodkręcać to i owo niż szarpać i słuchać odgłosów łamanego plastiku ;)

Re: DEMONTAŻ ZEGARÓW- PODŚWIETLENIE

Wt wrz 18, 2012 9:38 pm

Nie chciałem zakladać nowego tematu, więc zapytam tutaj posiadaczy 1000 classica.
Podświetlenie zagarów w naszych motorkach załatwiają chyba LED'y ?
Czy kontrolka HISS /ABS /FI powinna być również podświetlona, czy świecą tylko prędkościomierz, obrotomierz i wskażnik paliwa ?

Re: DEMONTAŻ ZEGARÓW- PODŚWIETLENIE

Śr wrz 19, 2012 6:23 am

U mnie nigdy nie była.
I nie widziałem jeszcze żadnej innej z podświetleniem ;).

Re: DEMONTAŻ ZEGARÓW- PODŚWIETLENIE

Śr wrz 19, 2012 7:50 am

Avalon napisał(a):Czy kontrolka HISS /ABS /FI ...


Kontrolki świecą a nie są podświetlane. Tak z zasady ;)
Odpowiedz