Cz mar 01, 2012 9:35 pm
Cz mar 01, 2012 10:07 pm
Pt mar 02, 2012 6:04 am
Pt mar 02, 2012 8:21 am
Pt mar 02, 2012 8:44 am
zbyhu napisał(a):Nie dalej jak dwa dni temu pisałem na tym forum jak wymienić płyn w moto z C-ABS. Sam to robiłem w swoim moto i się udało.
viewtopic.php?f=21&t=1018&p=20874#p20874
Pzdr
Pt mar 02, 2012 9:05 am
lukszy napisał(a):przepchać nowy starym
Pt mar 02, 2012 9:25 am
Pt mar 02, 2012 12:21 pm
Pt mar 02, 2012 12:29 pm
Pn mar 05, 2012 11:14 am
zbyhu napisał(a):Za drugim razem zabrakło kolegi, który mnie by przekonał i robiłem to sam, więc tylko przetoczyłem płyn - wypchnąłem stary nowym.
Procedura była w zasadzie taka sama, tylko tu nie trzeba pompować, tzn. naciskasz klamkę, masz opór, bo układ normalnie działa i jest szczelny. Wtedy ktoś popuszcza odpowietrznik. Tobie klamka wpada do kierownicy, nie puszczasz jej, pomocnik w tym momencie zakręca odpowietrznik. Wtedy Ty puszczasz klamkę i znowu wywierasz na nią nacisk, a pomocnik popuszcza odpowietrznik. I tak w kółko, aż przez odpowietrznik zacznie lecieć czysty, świeży płyn. Uważać trzeba, aby nie zabrakło płynu w zbiorniczku przy pompie, bo się pompa zapowietrzy i dupa zbita.
W ten sposób stary płyn miesza się z nowym, więc nie jest to idealny sposób, ale pozwala uniknąć zapowietrzenia układu i ew. kłopotów z odpowietrzaniem.
Pzdr