Śr mar 28, 2012 7:11 pm
zbyhu napisał(a):Spróbuj zapytać w Scigaczu ile wycenią taki zestaw jak mój.
Ja za napęd dałem u nich 670zł.
A mój napęd jest po prostu brudny.
Jak go tylko przetarłem suchą szmatką, to cały tłusty osad zszedł i wylazły złote ogniwa.
Śr mar 28, 2012 7:14 pm
raphi napisał(a): To, czy jest równo czy nierówno da się stwierdzić tylko kręcąc kołem. Gdy jest opór to jest krzywo. A może jest jakaś lepsza metoda?
Śr mar 28, 2012 7:18 pm
goramo napisał(a):raphi napisał(a): To, czy jest równo czy nierówno da się stwierdzić tylko kręcąc kołem. Gdy jest opór to jest krzywo. A może jest jakaś lepsza metoda?
Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli...
...przecież w miejscu gdzie przechodzi oś są zrobione takie pionowe kreski do ustawiania koła prosto - po obu stronach wahacza ma być ustawione tak samo.
Chyba, że ja coś źle myślę....
Śr mar 28, 2012 7:22 pm
raphi napisał(a):zbyhu napisał(a):Spróbuj zapytać w Scigaczu ile wycenią taki zestaw jak mój.
Ja za napęd dałem u nich 670zł.
A mój napęd jest po prostu brudny.
Jak go tylko przetarłem suchą szmatką, to cały tłusty osad zszedł i wylazły złote ogniwa.
Dzwonilem dzisiaj do scigacza 40 razy (zajete). Jak sie dodzwonie to dopytam. W 670 zł nie wierze, ale nawet jesli to i tak to jest 670 zl! To 2000 km do przejechania na paliwo!
Spoko... ja po prostu nie znam czegos takiego jak brak problemow z napedem. Tzn. nie mialem problemow jak mialem skuter. Zrobilem skuterem (Peugeot Elyseo 150) 40 tys i dopiero wymienilem pasek bo troche juz zamulal.
Śr mar 28, 2012 7:27 pm
raphi napisał(a):goramo napisał(a):raphi napisał(a): To, czy jest równo czy nierówno da się stwierdzić tylko kręcąc kołem. Gdy jest opór to jest krzywo. A może jest jakaś lepsza metoda?
Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli...
...przecież w miejscu gdzie przechodzi oś są zrobione takie pionowe kreski do ustawiania koła prosto - po obu stronach wahacza ma być ustawione tak samo.
Chyba, że ja coś źle myślę....
Dobrze myslisz, ale jestes w stanie po tych kreskach ustawic idealnie? Bo ja zawsze patrze na lewa i prawa strone na te kreski i nigdy nie mam pewnosci, ze jedna nie jest przesunieta o ulamek minimetra w stosunku do drugiej. A takie przesuniecie to juz krzywo kolo. Ja juz dostaje swira od tego... niektorzy nie zajmuja sie napedem w ogole. Maja go w dupie. Smaruja, albo nie, dzidują, redukują, szarpią, pierdolą.... i nic im sie nie dzieje. A ja chucham dmucham i ch...ja z tego mam.
Śr mar 28, 2012 7:31 pm
Śr mar 28, 2012 7:37 pm
goramo napisał(a):Kurwa, przecież to nie jest apteka...
Śr mar 28, 2012 7:42 pm
zbyhu napisał(a):Goramo: jak widzisz, nie ma takiego, jak mi sprzedali.
zbyhu napisał(a):VM2 jest przewidziany do motocykli z silnikami 1,3 lub ponad 150KM. Dlatego do CBFy nawet nie proponują takiego łańcucha w gotowych zestawach.
raphi napisał(a):Ano nie jest. A naped sie skonczyl jakby byl zrobiony z gumy.
Śr mar 28, 2012 7:49 pm
goramo napisał(a):Raphi, moim zdaniem Ty po prostu często szybko jeździsz. Tak. IMO, często. Właściwie to ciężko trafić taki tydzień żebyś nie pisał o wyciskaniu grubo ponad 2 paczek podczas jakiejś rajzy...
A łańcuch z tego co czytałem w instrukcji do moto, najszybciej zużywa się przy szybkiej jeździe.
Śr mar 28, 2012 7:55 pm