mik72 napisał(a):Dzięki za info, zatem raczej nie jest za luźny Tylko dlaczego poszarpuje przy spadku prędkości, np. przy dojeździe do świateł?? Hmm... może, za późno redukuję, albo źle operuję sprzęgłem?
Macie jakieś pomysły?
Pozdro
trampek napisał(a):No tak... wszystko fajnie. Trzeba tylko mieć centralną stopkę. Myślę, że w przypadku 600'tki na palcach jednej ręki można policzyć motocykle z takim wyposażeniem Lyter ma chyba centralkę w standardzie ?
ra-v napisał(a):Jaki docisk stosujecie przy zakręcaniu osi?
ra-v napisał(a): potem dociągnąłem śrubę na max... kluczem własnej roboty, którym mój Tatko odkręca koła w swoim traktorze. Zamierzam jednak zainwestować w klucz dynamometryczny, żeby bezstresowo rozwiązywać takie problemy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 167 gości