Procedura odpalania

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Re: Procedura odpalania

Postprzez Natka » Cz maja 31, 2012 7:49 am

No to przyznaję się bez bicia, że o tym nie pomyślałam, ale nigdy się nic nie działo :unsure:
Postaram się więc zmienić ten niedobry nawyk :thumbsup:
Boshhhe dlatego się cieszę, że tu jestem, żeby ktoś bardziej obeznany mógł mnie czegoś nowego nauczyć :notworthy:
Natka
 

Re: Procedura odpalania

Postprzez Pitt » Cz maja 31, 2012 7:58 am

Cenna uwaga z tym wentylatorem. Do tej pory czekałem z przekręceniem kluczyka, aż się sam wyłączy.
Avatar użytkownika
Pitt
Użytkownik
 
Posty: 79
Dołączył(a): N maja 06, 2012 5:35 pm
Lokalizacja: Büren, Nordrhein-Westfalen
Wiek: 39
Imię: Piotr
Motocykl: brak
W siodle: <100 kkm

Re: Procedura odpalania

Postprzez goramo » Cz maja 31, 2012 7:11 pm

A czy u Was - pytanie do użytkowników litrówek - wiatrak pracuje po wyłączeniu silnika klawiszem?

Pytam, bo u mnie nie... :wacko: :dusgust:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Procedura odpalania

Postprzez Natka » Cz maja 31, 2012 7:23 pm

Hooo, to widzę, że nie tylko ja się czegoś nowego dowiem :msn-wink:
Aż sama jestem ciekawa odpowiedzi litrówek :biggrin:
Natka
 

Re: Procedura odpalania

Postprzez Malenstfo » Cz maja 31, 2012 8:11 pm

Natka napisał(a):Dopowiem jeszcze jedno, które przemawia za czerwonym guzikiem...
Gdy latam w mieście i jakimś cudem Lalka mi się zagrzeje, że wiatrak się włącza,
parkuję już w garażu, pstryk czerwoniutki, wiatrak mi nadal chodzi, a Lala już sobie odpoczywa,
gdy wiatrak już skończy wyłączam kluczyk, daję jej buziaka i idę do domu :tongue:
A czy Wy kluczykiem zrobicie taką magię? Nie - dlatego, że kluczykiem wyłączacie już wszystko.
A mieć odpalony motocykl tylko dlatego, żeby wiatrak chodził, gdy już stoicie uważam za niepotrzebne.


a... moze.... to nie wiatrak sie krecic przestaje tylko aku sie rozladowuje... A Twój Karol by nie bylo Ci przykro wymyka sie w nocy do garazu i laduje Ci aku :)
pzdr
Mariusz

CBF 600 N/A '10
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Malenstfo
Fanatyk
 
Posty: 2429
Dołączył(a): Pt paź 07, 2011 10:59 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 49
Imię: Mariusz
Motocykl: CBF600N/A, FZ1N, bra
W siodle: <100 kkm

Re: Procedura odpalania

Postprzez Natka » Cz maja 31, 2012 8:24 pm

Nieee nie ma bata, nigdy nie rozładowałam aku :tongue: A z Karolem mamy dwa osobne garaże :msn-wink:
Natka
 

Re: Procedura odpalania

Postprzez Sarnaon » Pt cze 01, 2012 7:01 am

Mojej Lali padło aku w zeszłym roku, akurat skończyłam pracę wcześniej, chcę ją odpalić i dupa!
Dwie godzinki powygrzewałam się na słonku, bo jednak nikt znajomy nie mógł się urwać z pracy z kablami,
zamówiłam taxiarza, odpaliliśmy ją na kable, wróciłam do domku i od razu kupiłam nowe aku,
jak się okazało po podpięciu do prostownika, że to już jego ostatnie podrygi.
A gdyby tak mi się to przytrafiło w niedzielę w Żywcu daleko od domu? Wolę nawet nie myśleć -

cytat NAtka--
:jupi: :jupi: :jupi:
Sarnaon
 

Re: Procedura odpalania

Postprzez zbyhu » Pt cze 01, 2012 7:05 am

goramo napisał(a):A czy u Was - pytanie do użytkowników litrówek - wiatrak pracuje po wyłączeniu silnika klawiszem?

Pytam, bo u mnie nie... :wacko: :dusgust:


U mnie też nie :).
Właśnie dlatego jest dla mnie zagadką, dlaczego przekaźnik sterujący wentylatorem, jest podłączony do bezpiecznika omijającego stacyjkę (jest cały czas pod prądem).
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7389
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: Procedura odpalania

Postprzez Natka » Pt cze 01, 2012 7:17 am

Sarnaon napisał(a):Mojej Lali padło aku w zeszłym roku, akurat skończyłam pracę wcześniej, chcę ją odpalić i dupa!
Dwie godzinki powygrzewałam się na słonku, bo jednak nikt znajomy nie mógł się urwać z pracy z kablami,
zamówiłam taxiarza, odpaliliśmy ją na kable, wróciłam do domku i od razu kupiłam nowe aku,
jak się okazało po podpięciu do prostownika, że to już jego ostatnie podrygi.
A gdyby tak mi się to przytrafiło w niedzielę w Żywcu daleko od domu? Wolę nawet nie myśleć -

cytat NAtka--
:jupi: :jupi: :jupi:


Ha ha i tu mnie nie złapiesz :tongue: Dopiero co ją wtedy kupiłam, więc nie moja wina z aku,
a żeby było śmieszne, to jeszcze było to jej fabryczne aku od 2005 roku, a ja nią latam od 2011 :tongue:

Swoją drogą brawo za czujność i spostrzegawczość Sarnaon :clap: Choć nie udało Ci się mnie przyłapać :msn-wink:
Natka
 

Re: Procedura odpalania

Postprzez PeterS » Pt cze 01, 2012 8:34 am

http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... anie-moto/
Na tym forum był jeszcze inny wątek na ten sam temat, tylko nie mogę qrde znaleźć. Może ktoś pamięta -niejaki Piotr Dudek sprzeczał się z niejakim Ryżym Koniem. Pierwszemu wychodziło, oczywiście z dość szerokim uzasadnieniem, że ewidentnie kluczykiem. I ja mu wierzę. Uzasadnienia niestety juz nie pamiętam :blush:
Avatar użytkownika
PeterS
Fanatyk
 
Posty: 3166
Dołączył(a): Pn wrz 06, 2010 9:22 am
Lokalizacja: Audiland, woj. małopolskie
Wiek: 47
Motocykl: HH 600+ETZ 250
W siodle: 100-200 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 74 gości