Pn cze 11, 2012 5:35 pm
kris napisał(a):Ja to rozumiem troszkę inaczej wyłączając czerwonym przyciskiem na stacyjce i podzespołach pozostaje jeszcze napięcie a wyłączając kluczykiem od razu odcinamy cały prąd. To jest tak jak z telewizorem wyłączając z pilota pozostaje napięcie wyłączając go przyciskiem czuwania albo wyłączając z prądu znika napięcie natychmiast. Wydaje mi się ze chyba lepiej jest wyłączać czerwonym przyciskiem biorąc jeszcze pod uwagę sytuację z chłodzeniem kiedy to po wyłączeniu czerwonym pozostaje napięcie na wentylatorze chłodnicy chłodząc silnik na postoju.
Pn cze 11, 2012 6:05 pm
Pn cze 11, 2012 6:31 pm
pat_pat napisał(a):Czyli oznaczenia są inne niż w Serwisówce ?
Wt wrz 24, 2013 12:09 pm
Pt wrz 27, 2013 8:04 am
ciacho napisał(a):Ostatnio w moim moto zauważyłem, że czasami pomimo uruchamiania zapłonu moto od razu nie odpala....
Zacząłem więc kombinować, kluczyk, czerwony guzik - czerwony guzik kluczyk.... mówię sobie o co kaman. W końcu usiadłem i odpalił. Czasem jest tak że muszę dłużej przytrzymać guzik zapłonu żeby w końcu odpalił.
Podejrzewam, że styki mogły zaśniedzieć, bo ostatnio zdaży się, że zmoknie na parkingu pod firmą, a może akumulator słaby?
Mieliście podobne objawy?
ciacho napisał(a):Ostatnio w moim moto zauważyłem, że czasami pomimo uruchamiania zapłonu moto od razu nie odpala....
Zacząłem więc kombinować, kluczyk, czerwony guzik - czerwony guzik kluczyk.... mówię sobie o co kaman. W końcu usiadłem i odpalił. Czasem jest tak że muszę dłużej przytrzymać guzik zapłonu żeby w końcu odpalił.
Podejrzewam, że styki mogły zaśniedzieć, bo ostatnio zdaży się, że zmoknie na parkingu pod firmą, a może akumulator słaby?
Mieliście podobne objawy?