przez SynekM » Pt gru 03, 2010 10:07 pm
Hej !
Ja wiążę moto tylko za przednie lagi , ściągam mocno - tak żeby się ugięły do połowy , żadna siła nie ruszy motocykla .
Z kluczykiem w CBF-ie miałem inną przygodę - tankowałem moto , kluczyk oczywiście siedział w otwartym korku . Skończyłem , odwiesiłem pistolet i jakoś zaplątałem się w samozwijający wąż od paliwa - straciłem równowagę i ratując sytuację podparłem ręką o bak , oczywiście trafiłem na kluczyk i złamałem go . Wisiał pod kątem prostym na jednym włosku metalu. Nie próbowałem go prostować . Delikatnie docisnąłem korek , jak pamiętacie kluczyk sam się obraca i udało mi się go wyjąć . Odprowadziłem moto na bok , akurat trafiłem na tankujące taxi i kurs do domu po drugi kluczyk .
Dorobienie oryginalnego z logiem Hondy + przełożenie transmitera 100 zł i pięć minut czekania . W salonie Hondy trzeba czekać dwa tygodnie i o ile pamiętam to 800zł - chore co?
pzdr.
Synek