marekcbf1000a napisał(a):Pełny zbiornik, 350km za i jeszcze jadę
marekcbf1000a napisał(a):Pełny zbiornik, 350km za i jeszcze jadę
z takim zapasem mocy i w granicy 100km/h to wiesz... ;-)
Polbaj napisał(a):marekcbf1000a napisał(a):Pełny zbiornik, 350km za i jeszcze jadę
z takim zapasem mocy i w granicy 100km/h to wiesz... ;-)
Każdy jeździ jak lubi, nie wszyscy są "dawcami" czy jak wolisz "miszczami".........
sorry za OT ale jak widzę takie komentarze to mam wrażenie, że moto jest bardziej dojrzałe od autora ....
Z tego co się orientuję, to za kontrolkę rezerwy odpowiada zazwyczaj taki mały "bączek" ( fachowa nazwa mi umknęła) który jak jest zanurzony w benzynie to się chłodzi, a jak poziom benzyny opadnie i go odkryje, to się nagrzewa, łączy obwód i mamy kontrolkę rezerwy. Cały problem polega na tym, jak to zamontować w baku
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 142 gości