tajland napisał(a):Co by nie zakładać nowego tematu. Też spotkała mnie taka przykrość i po montażu gmoli zwiększyły się wibracje na podnóżkach. Nie jestem tylko pewien czy były od razu po założeniu,czy pojawiły się z czasem (jeśli z czasem to można przypuszczać,że się poluzowały śruby,co mogło się zdarzyć bo chyba nie użyłem kleju do gwintów). Czy moment dokręcenia śrub silnika jest taki sam w CBF600 na stalowej ramie i na aluminiowej,czyli 59Nm (bo robiłem to na czuja,a żeby być już pewnym sprawdzę fachowym kluczem) ? Na dowód,że to nie moja fanaberia dodam,że odkręcił mi się klakson,więc raczej nie wymyślam. Wibracje zaczynają się od 4tyś.obr. i przynajmniej do 7tyś. sobie wibruje,a pewnie i powyżej. Ktoś ma jakaś radę ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 161 gości