Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Wt maja 29, 2012 8:32 pm
Witam,
ostatnio musiałem powalczyć trochę z gmolami bo w ASO tak je zamontowali że aż pękło mocowanie to pod kolektorem od wibracji. Zdjąłem je pospawałem prysnąłem sprejem i założyłem na miejsce. No i od tej pory pojawiają mi się dziwne wibracje na podnóżkach w zakresie 6-8 tys. obrotów. Czy ktoś może ma pomysł czemu tak może się dziać bo strasznie mnie to wnerwia
Śr maja 30, 2012 8:38 am
A przypadkiem te wibracje na podnóżkach to nie jest jedna z wad tego motocykla chyba każdy tak ma szczególnie przy 7000 obrotach są chyba największe. Chyba tego nie poprawisz
Śr maja 30, 2012 5:29 pm
Ale u mnie jest spokój i nagle między 6500 a 7500 na chwilę się pojawiają, a potem znów spokój. Może po spawaniu mocowań usztywniły się te gmole i dlatego tak się dzieje. Ma ktoś instrukcje montażu do gmoli givi bo może coś pomieszałem.
Śr maja 30, 2012 6:12 pm
Wibracje w mojej 600 pojawiają się na moment przy 5500 obrotów. Ani wcześniej, ani później ich nie ma.
Są od zawsze. Ale gmole Givi też są od zawsze i też zakładane w ASO
Śr maja 30, 2012 7:54 pm
A propos wibracji to dzisiaj w drodze z Wawy do Krk odwibrowała mi w niebyt śruba trzymająca lewy wydech, ta od opaski, wraz z podkładkami i nakrętką. Zorientowałem się dopiero pod domem. Opaska nie spadła. Wydech rzecz jasna też nie ;-)
Jutro dzwonie do hondy... fuj!
Śr maja 30, 2012 9:44 pm
fragles napisał(a):Wibracje w mojej 600 pojawiają się na moment przy 5500 obrotów. Ani wcześniej, ani później ich nie ma.
Są od zawsze. Ale gmole Givi też są od zawsze i też zakładane w ASO
Tak było u mnie wcześniej, a opisywane drgania pojawiły się po ponownym zamontowaniu gmoili, które wymagały naprawy bo pękły na mocowaniu za kolektorami bo je źle w ASO skręcili. Tak jak mówię wcześniej ich nie było i są głownie odczuwalne na podnóżkach. Jakby ktoś miał instrukcję instalacji tych gmoli to byłbym wdzięczny bo może coś źle skręciłem.
Cz maja 31, 2012 8:38 am
Crash, instrukcję instalacji masz na stronie Givi, bo Givi chodzi prawda?
To jest drugi przypadek o którym słyszę, gdzie zamontowanie gmoli nasila wibracje. Pierwszy dotyczył dl 650.
Zobacz czy tulejka dystansowa na śrubie pod silnikiem, po prawej stronie jest w miejscu określonym instrukcją i czy dokręcone masz wszystkie inne śruby.
Które ASO montowało?
Cz maja 31, 2012 9:07 am
U mnie po zamontowaniu gmoli pojawiła sie wibracja, a raczej delikatne brzęczenie w granicach 3000 obr. i występuje na każdym biegu. Klejenie silkonem itp nic nie daje. W akcie desperacji zdemontowałem nawet całość i po dokładnym sprawdzeniu całości zamontowałem ponownie - bez rezultatu, więc odpuściłem
Cz maja 31, 2012 10:57 pm
mtr napisał(a):Crash, instrukcję instalacji masz na stronie Givi, bo Givi chodzi prawda?
To jest drugi przypadek o którym słyszę, gdzie zamontowanie gmoli nasila wibracje. Pierwszy dotyczył dl 650.
Zobacz czy tulejka dystansowa na śrubie pod silnikiem, po prawej stronie jest w miejscu określonym instrukcją i czy dokręcone masz wszystkie inne śruby.
Które ASO montowało?
Chyba trafiłeś w dziesiątkę bo kolejność jest inna niż w instrukcji ze strony Givi. W sobotę to poprawię i zobaczę czy przejdzie.
A ASO to Liberty Motors Łódź...
Pt cze 01, 2012 8:28 am
Liberty... to wszystko wyjaśnia
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.