gruf napisał(a):W międzyczasie rozmawiałem z tym gościem od regulatora, który polecałeś, twierdzi, że przy motorach na wtrysku, ich regulator nie trzyma napięcia pow 8,5tyś obrotów...
Raz jeden zaobserwowałem takie zjawisko... właśnie gdy odwinąłem konkretnie 220+
Zaświecił mi się alarm zbyt wysokiego napięcia ładowania (na moim woltomierzu) oraz zaczęła mrugać dioda ABS - sygnalizująca zapewne zbyt wysokie napięcie na czujnikach ABS. Zastanawiałem się WTF... teraz już podejrzewam, że przekroczyłem te 8500 obrotów. Hmm... to niefajnie. To w takim razie ten regulator poza tym, że przy niższych obrotach sprawuje się wyśmienicie nie nadaje się do naszych motocykli. Z drugiej strony 200 km/h prawie nigdy nie przekraczam, a to jest właśnie około 8000 obrotów.
--edit--
Rozmawiałem z gościem, który robi te regulatory. Potwierdził mi tą informację. Trochę głupia sprawa. Dobrze, że chociaż wiem co jest grane. Plusem tego jest fakt, że regulator jest zimny, nie grzeje się tak jak inne i dzięki temu jest trwały. Ale i tak niesmak pozostaje. Czyli nie mogę śmigać więcej niż 2 paczki... niedobrze
Jak ja będę do pracy się teraz spieszył?? Powoli??
...ale co ja tam wiem.