He, mi też się najbardziej podobają te okrągłe - zajebiście by się komponowały z resztą wskaźników na desce
Ten ostani "badziew" rzeczywiście nie jest wyględny - nie przeczę.
Jednak, z braku laku, na wypadek jakiegoś dłuższego wyjazdu myślę, że dobrze mieć jakąkolwiek informację co się dzieje z ładowaniem żeby za wczasu się zorientować, że altek nie wyrabia... A takie przypięcie gdzieś nawet trytyką za kabel (oprócz wady w postaci badziewiastego wyglądu) ma tą zaletę, że po powrocie z wyjazdu łatwo to coś zdjąć przecinając trytytkę i odpinając kabelek.
Zresztą oryginalne wiązki też są przypięte do kierownicy za pomocą badziewiastych opasek a jakoś da się z tym żyć.
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA
Always look on the bright side of life