Śr sty 26, 2011 12:08 pm
Basti napisał(a):raphi napisał(a):Basti napisał(a):
Jednocześnie nie mogą działać manetki z podświetleniem rejestracji ? Za duże obciążenie, czy co ? Jaki kupić przekażnik i gdzie wpiąć ?
Nie, nic nie stoi na przeszkodzie by to działało jednocześnie. No i jeszcze jedna dość istotna sprawa - kabelki. Zarówno dokładane kabelki (te, którymi łączymy przekaźnik z instalacją motocykla, jak i kable z samej instalacji - MUSZĄ być przygotowane na uciągnięcie obciążenia generowane ze wszystkich urządzeń na raz (suma obciążeń). Jak kabelek będzie za cienki to się będzie grzał, co może spowodować zwarcie, uszkodzenie instalacji, w skrajnych przypadkach samozapłon
I tu właśnie pojawiły się moje wątpliwości. Czy oby instalacja oświetlenia nie jest za słaba na podpinanie manetek. Tak sobie myślę, że one wyrażnie obciążają ten układ. Nawet bezpieczniki oświetlenia są małego amperażu. Z drugiej strony przewody którymi podłączałem manetki do aku też nie są jakieś mega grube. Trochę się zamotałem .
Śr sty 26, 2011 4:38 pm
Cz sty 27, 2011 8:57 am
Cz sty 27, 2011 10:42 am
mart napisał(a):(tu taka emotka wesoło wymachująca browcem, której nie widzę a myślę, że wszystkim by się przydała )
Cz sty 27, 2011 1:09 pm
Basti napisał(a):I tu właśnie pojawiły się moje wątpliwości. Czy oby instalacja oświetlenia nie jest za słaba na podpinanie manetek. Tak sobie myślę, że one wyrażnie obciążają ten układ. Nawet bezpieczniki oświetlenia są małego amperażu. Z drugiej strony przewody którymi podłączałem manetki do aku też nie są jakieś mega grube. Trochę się zamotałem .
Cz sty 27, 2011 6:04 pm
Cz sty 27, 2011 9:00 pm
Basti napisał(a):Przekażnik zamontowany. Do zasilania przekażnika wykorzystałem puszkę bezpiecznikową, która znajduje się pod kanapą pasażera. Instalacja uratowana obyło się bez cięcia przewodów.
Pt sty 28, 2011 6:57 am
raphi napisał(a):mart napisał(a):(tu taka emotka wesoło wymachująca browcem, której nie widzę a myślę, że wszystkim by się przydała )
Mówisz - masz!