Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pt sie 31, 2012 11:57 am
Od początku posiadania CBF zauważyłem irytujące mnie zjawisko. Podczas wolnej jazdy w upalne dni najczęście w korku, gdy sinik osiągnie max. temp. i wentylator non stop pracuje, do przełączenia biegów muszę użuć dużej siły, jakby nie wysprzęglało do końca. Jak przyspieszę, silnik troczhę się schłodzi, wentylator przestaje pracować, biegi wchodzą bez większego oporu.
Zastnawiałem się jaka może być tego przyczyna, oliwa ( zalewam MOTUL 5100 ), a może pora wymienić płyn w wysprzęgliku.
W trasie jak silnik jest normalnie chłodzony, jest idealnie. Jak to wygląda u was ?
Pt sie 31, 2012 12:22 pm
A czemu do tak młodego silnika lejesz półsyntetyk?
Szczerze nie zwróciłem na coś takiego uwagi u siebie.
A płyn w wysprzęgniku warto wymienić. U mnie po wymianie była bardzo wyczuwalna różnica w pracy sprzęgła.
Pt sie 31, 2012 4:16 pm
zbyhu napisał(a):A czemu do tak młodego silnika lejesz półsyntetyk?
Nie wiem, nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Od zawsze stosuje półsyntetyk w puszkach i w moto. Zrobię wyjątek i przy następnej wymianie zaleje EFkę full syntetykiem.
Pt sie 31, 2012 8:41 pm
U mnie orczyki popychaczy dźwigni biegów były zardzewiałe w środku i miałem podobny elekt... Nasmarowałem i jak ręką odjął.
Śr maja 22, 2013 12:45 pm
Smok napisał(a):U mnie orczyki popychaczy dźwigni biegów były zardzewiałe w środku i miałem podobny elekt... Nasmarowałem i jak ręką odjął.
Trudno się do nich dobrać?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.