Trochę ciężko napisać tutorial, ponieważ wykręciłem dwie śruby napinacza i go po prostu wyjąłem. Najłatwiej od prawej strony motocykla. Można sprawę ułatwić ściskając sprężynę specjalnym kluczykiem który opisany jest w książce Haynesa. Użyłem klucza płasko-oczkowego 8 oraz 10(Otwór do ściśnięcia sprężyny). Jeżeli ma się sprawne ręce to nie trzeba nic odkręcać
. Gorzej jest z przykręceniem go z powrotem. Tu już koniecznie trzeba skręcić sprężynę. Resztę wiadomo co. Napinacz po wyciągnięciu klucza sam się prawidłowo napina. Jeżeli chodzi o ręczny napinacz to montuje się bez problemów. Jego regulację wykonałem w ten sposób;
-wkręcenie śruby regulacyjnej do momentu poczucia nie dużego oporu,
-dokręcenie śruby ok. 1,5 - 2 obrotów,
-odpalenie silnika i powolne odkręcenie śruby regulacyjnej do momentu pojawieniu się stukania,
-dokręcenie śruby regulacyjnej o ok. 1,5 obrotu,
-dokręcenie nakrętki zabezpieczającej.
Tak u mnie to wyglądało
Stukanie całkowicie zniknęło (po za sprzęgłem)