PeterS napisał(a):CBFa dostała nowy zestaw napędowy - z tylną zębatką 42. Przyspieszenie bez widocznych zmian, przy 100km/h jest 4000rpm (bez zmian..?), przy 120km/h -4750rpm (było 5000). Prędkościomierz dalej przekłamuje - licznikowe 120 to 114 (wg Yanosika )
zbyhu napisał(a):Nie zakombinuj zbyt mocno. Jak zmienisz przód, to tył zostaw w spokoju.
Musisz znaleźć zębatkę o prawidłowych parametrach. Jak jest zbyt wąska, to jest zbyt wąska i nie należy jej montować do CBFy.
Polecam zębatkę Sunstara. Oznaczenie: SUNF522-17
Zrobiłem na takiej ok. 20 tyś.km.
W trasy jest spoko. Motocykl jest nieco bardziej mułowaty, ale biegi się wydłużają, obroty niższe w przelocie. Jeździłem tak z 3 kuframi i żoną, dwa razy podróż do Rumunii i raz Alpy - mocy mi nie brakowało. W mieście dosyć często trzeba schodzić do 1 biegu, znacznie częściej niż przy fabrycznym ustawieniu.
Ja teraz wróciłem do fabrycznego przełożenia i po tych 20kkm na modyfikacji czuję, że motocykl jest bardziej dynamiczny, odzyskał jakąś taką lekkość i zwinność. Oba rozwiązania są ciekawe, musisz spróbować co Ci pasuje bardziej.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości