Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
So maja 13, 2017 8:15 pm
A to ciekawe. Czary jakieś.
To jakie spalanie miałeś w drodze do mnie?
A może moja kobyła to taki znachor, który leczy inne CBFy?
So maja 13, 2017 8:33 pm
W drodze do Ciebie coś koło 7,5l/100km przy przelotowce do 140km/h, momentami przy wyprzedzaniu 160km/h.
Serio, moto Zbyha jakieś czary odprawia. Gdyby były inne czasy to za takie praktyki mogło by skończyć na stosie ]:->
So maja 13, 2017 8:37 pm
To pewnie przez to, że nasmarowaliśmy łańcuch
So maja 13, 2017 8:52 pm
Nooo tak! Musisz mi podesłać więcej tego magicznego oleju :d Jak komuś więcej pali to proszę się zgłaszać do mnie. Od dzisiaj jestem managerem Zbyha. 100ml tego magicznego oleju sprawi, że żony głowa nigdy nie będzie bolała, teściowa Was polubi a moto będzie chodziło jak igiełka! xD
N maja 14, 2017 5:44 am
No dobra, to teraz poważniej. Pytanie.
Czy kiedykolwiek, od momentu, jak zaczęły się problemy, odcinałeś zasilanie ECU?
Poprzez wyjęcie np. akumulatora, czy wypięcie ECU?
N maja 14, 2017 6:59 am
Kilkukrotnie odpinalem aku na 24h. Bywało też tak, że odpinałem zarówno aku jak i ECU.
N maja 14, 2017 7:22 am
Ja również odpinałem ECU dwa razy na około 10 min, różnicy nie było. Aku na dłużej, nawet 72 godz
N maja 14, 2017 12:42 pm
No to zostają czary.
N maja 14, 2017 4:38 pm
Albo Zbychu wrócił nie ze swoim kompem
N maja 14, 2017 6:11 pm
garbaty napisał(a):Albo Zbychu wrócił nie ze swoim kompem
Nie ma takiej opcji bo immobilizer nie pozwolił by na odpalenie moim kluczykiem
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.