Majkrzaq napisał(a):garbaty napisał(a):Albo Zbychu wrócił nie ze swoim kompem
Nie ma takiej opcji bo immobilizer nie pozwolił by na odpalenie moim kluczykiem
zbyhu napisał(a):0,4V to uśrednione napięcie, jakie przyjmuje komp, gdy sonda nie działa.
Napięcie powinno oscylować między 0 a 1 V.
Przy przekładce kompa trzeba mieć goły kluczyk bez immobilisera pasujący do stacyjki moto biorcy i kluczyk z immo z moto dawcy. Jak przy antenie immobilisera będą dwa kluczyki z immo z różnych motocykli, sprzęt nie odpali.
jawor13 napisał(a):Zbyhu miałeś rację co do miernika, elektryk podłączył swój ze wyświetlaczem sinusoidy. Wskazania są prawidłowe (ładnie pracuje w przedziale 0,2V - 0.9V ), więc podejrzewam iż poprzednia sonda jest również sprawna . Co do spalania to już sam nie wiem jak jechaliśmy paczką w trasie to spalanie na poziomie 4,9 - 5,2 l/100km (fz6 miały spalanie na tym samym poziomie ) . Prędkość 120-140 km/h autostradowo z kufrem, sakwami i tankbagiem.
W mieście 6-6,5 l , jednak odległości ok 8km . Zawsze czekam, aż moto się nagrzeje i wtedy dopiero ruszam. Ogólnie przez okres jaki posiadam Hanię czyli jakieś 4 lata zrobiłem może z 9 tyś. km. głównie krótkie przeloty. Raz tylko trasa jakieś 1200 km w sumie. Podejrzewam, że spalanie takie wysokie spowodowane jest krótkimi odcinkami, oczekiwaniem na rozgrzanie i ssaniem. Bryknę się niebawem jaką dalszą trasę i sprawdzę jak to wygląda.
zbyhu napisał(a):A może moja kobyła to taki znachor, który leczy inne CBFy?
zbyhu napisał(a):0,4V to uśrednione napięcie, jakie przyjmuje komp, gdy sonda nie działa.
Napięcie powinno oscylować między 0 a 1 V.
Przy przekładce kompa trzeba mieć goły kluczyk bez immobilisera pasujący do stacyjki moto biorcy i kluczyk z immo z moto dawcy. Jak przy antenie immobilisera będą dwa kluczyki z immo z różnych motocykli, sprzęt nie odpali.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości