No i po robocie
Napiszę w skrócie co i jak - może się komuś przyda.
1. Zdjąć plastiki boczne (z kierunkowskazami)
2. Podnieść bak
3. Poopisywać przewody elektryczne (co gdzie idzie, pod czym/nad czym etc. - jeśli ktoś ma ambicję zmontować dokładnie tak jak na linii produkcyjnej w fabryce
)
4. Odkręcić podstawę korka układu chłodzenia od ramy
5. Odkręcić śruby mocujące prawą cewkę WN, odsunąć cewkę z pola działania, niech sobie wisi
6. Odkręcić śruby mocujące lewą cewkę WN
7. Rozpiąć czarną kostkę koło zaworu PAIR
8. Zdjąć niebieską kostkę z uchwytu, przesunąć tak aby nie przeszkadzała (można ją rozpiąć, ale niekoniecznie)
9. Odłączyć wtyczkę zaworu PAIR
10. Zdjąć wężyk PAIR przy airboksie, odłączyć wężyki L/P od pokrywy zaworów, zdjąć zawór PAIR z uchwytu i razem z wężykami wyjąć w lewą stronę
11. Jednocześnie zdemontować lewą cewkę WN z przewodami i fajkami
12. W tym momencie powinniśmy mieć wystarczający dostęp do świec (najtrudniej dostać się do 3. cylindra, klucz wchodzi od prawej strony po odchyleniu podstawki korka i węży chłodzących)
13. Do wykręcenia świec idealnie pasuje klucz z przegubem na seryjnym wyposażeniu motocykla
14. Montaż w kolejności odwrotnej, szczególnie zwracam uwagę na wzajemne położenie zaworu PAIR i przewodu WN 3. cylindra (przewód przechodzi nad zaworem, nad jego wieszaczkiem)
Wygląda strasznie, ale teraz bym to zrobił po ciemku w godzinę
pozDRo