Mam takie pytanko.. otóż przejeździłem w sezonie 10k km, stuknęło mi 80k km, a ponieważ poprzedni właściciel - Niemiec, regularnie serwisował go w ASO i nie szczędził kasy na przeglądach, mi również nie wypadało by zostawić go u pierwszego lepszego Pana Henryka , którego doświadczenie zamyka się na MZ'tkach i Jawkach. Na dzień dobry wiem, że obydwie gumy mam do wymiany, pozimowo olej, oraz filtr, a także wydaje mi się że musi iść na synchro gaźników i regulację zaworów - czego nie wyczytałem z faktur, więc zakładam, że nie było robione. Tarcze przód także kwalifikują się do wymiany, gdyż obydwie są na granicy. Czy ktoś wie coś na temat przeglądu przy tym przebiegu? Co powinno się robić? Napęd wymieniłem samodzielnie w tym roku. Był to mój pierwszy sezon, niedawno zresztą zakończony. W 2013 wybieram się do Hamburga i chcę by wszystko było cacy, a dwa planuję też podróż w Alpy a to też jest trasa...
dodam że to model z 2006 roku wraz z ABS(PC38)