Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Wt mar 08, 2011 5:32 pm
ok, rozumiem, dzieki
znaczy szalu nie bedzie , ale z drugiej strony
nie wszystko musi byc jednoczesnie wlaczone
Wt mar 08, 2011 9:03 pm
sowa4 napisał(a):ok, rozumiem, dzieki
znaczy szalu nie bedzie , ale z drugiej strony
nie wszystko musi byc jednoczesnie wlaczone
Nie wiem co masz na myśli ,że wszystko jednocześnie nie musi być włączone przecież świateł nie da się wyłączyć a z migaczy , stopu i pracy silnika nie zrezygnujesz
Pozdrawiam
mxzibi
Wt mar 08, 2011 9:30 pm
np. z oxfordow nie musze wtedy korzystac
czy tez
jechac na mijania a nie drogowych
Wt mar 08, 2011 9:33 pm
Tak się zastanawiam gdzie Ty chcesz na tych halogenach jeździć tzn. do czego są Ci one potrzebne?Rozumiem że chcesz zamontować jakieś akcesoryjne.
Wt mar 08, 2011 9:35 pm
wszedzie tam i wtedy, gdzie
lepsza widocznosc mi potrzebna
oraz gdy chce
by mnie lepiej widziano.
akcesoryjne owszem, ale
nie ma akcesoryjnych do cbf-a...
mam na oku kilka koncepcji
Wt mar 08, 2011 9:41 pm
Generalnie mijania i tak jebitnie świeci ale skoro uważasz że Ci mało to można montować tylko żeby nie oślepiać potem nadmiarem oświetlenia innych uczestników ruchu.
Wt mar 08, 2011 10:31 pm
Jurek napisał(a):Generalnie mijania i tak jebitnie świeci ale skoro uważasz że Ci mało.
wiesz, mam hid-a i uwazam, ze nie jest jebitnie
wczesniej tym bardziej nie bylo
Cz mar 10, 2011 4:26 pm
Yo!
Ja uwazam, ze to moze byc juz ciut za duzo na altek w CBFie :].
Skoro glupi kierunek pobiera 42W, to pomysl o: komputerze, pompie paliwa (wysokocisnieniowej), cewkach WN, zegarach, wtryskiwaczach, wentylatorze. To wszystko na pewno swoje konsumuje ponad te juz wymienione odbiorniki (HID, manetki, ladowanie gps). A nie sadze, by producent motocykla bawil sie w taka rozrzutnosc, by dawac "zupelnie niepotrzebne" dodatkowe 150W w altku.
Ale jest na to prosty sposob. Wez sobie zarowke H4 z auta, podlacz oba zarniki kablami do aku (55 + 65W) i sprawdz miernikiem ladowanie. Jak bedzie jeszcze w ryzach (jakos miedzy 13 a 14V), to dodaj grzane manetki i inne duperele. Bedziesz wiedzial, jak sobie altek daje rade :]. Jak ladowanie spadnie ponizej wlasciwej wartosci, to wiesz, ze przeciazasz altek.
Pzdr
Cz mar 10, 2011 6:03 pm
ok, dzieki
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.