sikor napisał(a):Wczoraj zalatalem opone za pomoca zestawu ze sznurami i zbiorniczkami z CO2. Zlapalem wkreta do regipsow, wykrecilem go z opony, rozwiercilem dziure za pomoca szpikulca, potem nalozylem sznur na szydlo, posmarowalem klejem, wcisnalem do dziury. Po 15 minutach napompowalem kolo za pomoca dwoch cardridgeow z CO2, obcialem nadmiar sznura i pojechalem do CPNu dopompowac kolo kompresorem. Jezdzilem jeszcze wczoraj i dzisiaj i cisnienie jest OK. Lamie sie czy kupowac nowa opone bo ta ma tylko 3000 km (jest to tylna opona).
Dodam jeszcze, ze naprawa jest bardzo latwa, postepowalem zgodnie z instrukcja, ktora jest w zestawie i robilem to pierwszy raz w zyciu.
MrGlub napisał(a):Ja to myśle o czymś takim: http://www.slime.pl/Co_to_jest_slime
W pojazdach osiągających prędkość większą niż 100 km/h zaleca się używanie uszczelniacza tylko do napraw doraźnych w podróży ponieważ przy większej prędkości może on powodować nadmierne wibracje w kołach.
Zaleca się wykonanie ostatecznej naprawy w wyspecjalizowanym warsztacie tak szybko jak to tylko możliwe. Uszczelniacz nie zapewnia naprawy bocznych przebić i nie powinien być używane z wadliwym zaworem lub zniszczoną obręczą.
Należy chronić oczy podczas instalacji.
raphi napisał(a):sikor napisał(a):Wczoraj zalatalem opone za pomoca zestawu ze sznurami i zbiorniczkami z CO2. Zlapalem wkreta do regipsow, wykrecilem go z opony, rozwiercilem dziure za pomoca szpikulca, potem nalozylem sznur na szydlo, posmarowalem klejem, wcisnalem do dziury. Po 15 minutach napompowalem kolo za pomoca dwoch cardridgeow z CO2, obcialem nadmiar sznura i pojechalem do CPNu dopompowac kolo kompresorem. Jezdzilem jeszcze wczoraj i dzisiaj i cisnienie jest OK. Lamie sie czy kupowac nowa opone bo ta ma tylko 3000 km (jest to tylna opona).
Dodam jeszcze, ze naprawa jest bardzo latwa, postepowalem zgodnie z instrukcja, ktora jest w zestawie i robilem to pierwszy raz w zyciu.
Na sznurze chodzi o to by dojechać do oponiarza! Niech Ci założy tzw. grzybka. To taki rodzaj łatki zakładany od wewnątrz opony. Ciśnienie w oponie tylko umacnia łączenie. Ja tak naturlałem 20 tyś na oponie. To zdecydowanie bezpieczniejsze. Na sznurze nie polecam dzidowania i winklowania. Może puścić.
sikor napisał(a):Rafal, takie cos zrobi Ci kazdy wulkanizator, nie musi byc specjalista od motocykli.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 117 gości