Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Wt kwi 19, 2011 8:54 pm
Chyba wiem, o co chodzi Bosmanowi. Miałem ten sam problem. Siedzisko w tylnej części wznosi się ku tyłowi. Jak ktoś siedzi dupskiem daleko, to z czasem zjeżdża do przodu i ewentualnie przy okazji odparza sobie wewnętrzne części ud (jeśli ściska nimi siodło, żeby nie zjeżdżać). Dodatkowo zapiera się rękami i drętwieją dłonie. Dlatego właśnie dałem kanapy do przeróbki (osobny wątek: KANAPA). Teraz kanapa jest pozioma - przynajmniej w części, na której siedzę. Na razie jestem zadowolony ale nie będę jeszcze śpiewał hymnów pochwalnych - trzeba pojeździć więcej i na dłuższych trasach.
Śr kwi 20, 2011 8:52 am
sprzedaj info odnośnie tego patentu
bo wybieram się w dłuższą traskę
Śr kwi 20, 2011 7:57 pm
Moje perypetie z kanapą opisałem w wątku Ogólne/KANAPA. Jest tam też foto. Wysyłałem ją do poprawki 2 razy. Za 1 razem całkowicie zdałem się na doświadczenie firmy i nie byłem zadowolony z efektu. Po poprawce było już OK. Ale trwało to bardzo długo. Poprawiać kanapę bezpośrednio przed długim wyjazdem nie polecam. Bo co zrobisz, jak po przeróbce będzie jeszcze gorzej a nie będzie już czasu na kolejne poprawki? Efekt końcowy to wielka niewiadoma. A jak kanapa nie wróci do Ciebie na czas? Ale jak jesteś zdecydowany wpisz w google Mariomoto i wszystko będziesz wiedział.
Cz kwi 21, 2011 8:31 am
To chyba sobie odpuszczę zbyt duże ryzyko- pokombinuję jeszcze ustawieniem wysokości kierownicy i kanapy bo przed rozpoczęciem sezonu nie chciał bym zbytnio ingerować w moto szczególnie, iż to kosztuje a efekty mogą być różne.
Cz kwi 21, 2011 11:29 am
No właśnie. Nie jest to zabawa szczególnie tania i jej skutek jest trudny do przewidzenia. Jeśli siedzisko bardzo Ci dokuczy, możesz sobie spokojnie załatwić te przeróbki np.w listopadzie. Muszę tu jednak przyznać, że słyszałem już o Mariomoto od gości, którzy przerabiali już u niego po kilka motorów i wszyscy byli z jego usług bardzo zadowoleni.
So kwi 23, 2011 2:24 pm
odnosnie przerobek kanap - na forum TA
zachwalano takze (oprocz mariomoto):
http://magna-tapicerstwo.prv.pl/index.htmnie mieli wkladek zelowych
oraz czlowieka z allegro:
http://moto.allegro.pl/listing.php/user ... 12&order=tlogin:
Gorjan-BIS
sam wyslalem zapytanie;], cbf w ofercie nie znalazlem;] i mam blizej niz do mario
Pn maja 16, 2011 11:32 pm
Dude napisał(a):...
Dodatkowo możesz ustawić kierownicę bliżej, ma chyba 3 ustawienia...
Wow o tym nie słyszałem, jak to się robi bo chętnie bym sobie odsunął kierę
Wt maja 17, 2011 1:32 pm
Można trzeba poluzować 4 śruby i się pobawić, należy pamiętać, iż po wybraniu położenia wyregulować ustawienia manetek, lusterka i dźwigni
Wt maja 17, 2011 1:46 pm
Yo!
Kierownice reguluje sie inaczej.
Te pionowe "mostki" do ktorych jest przykrecona kierownica, sa mocowane w gornej polce. I te mostki mozna odkrecic, obrocic o 180 stopni i przykrecic. Wtedy kierownica jest 1-2cm blizej lub dalej od kierowcy.
Owszem, mozna tez sobie ustawic kierownice gora dol, krecac nia w mocowaniu, ale samych klamek i przelacznikow potem juz nie przestawisz, bo w kierownicy sa otwory na kolki ustalajace polozenie przelacznikow i klamek.
Mozna ew. nawiercic nowe otwory w kierownicy
.
Pzdr
Wt maja 17, 2011 3:06 pm
zbyhu napisał(a): te mostki mozna odkrecic, obrocic o 180 stopni i przykrecic. Wtedy kierownica jest 1-2cm blizej lub dalej od kierowcy.
Może w litrze, w 600 nie.
zbyhu napisał(a):ale samych klamek i przelacznikow potem juz nie przestawisz, bo w kierownicy sa otwory na kolki ustalajace polozenie przelacznikow i klamek.
Panele z przełącznikami są ustalone kołkami, klamki nie.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.