Wysokie wolne obroty CBF 1000

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Wysokie wolne obroty CBF 1000

Postprzez Buleczka005 » Cz lut 14, 2013 4:21 pm

Wydaje mi się że motocykl ma za wysokie wolne obroty. Jaki może być problem? Jak myślicie?
http://castrol.scigacz.pl/konkurs/film/88 PROSZĘ O GŁOSY CODZIENNIE DO 14-MAJA!!! :) DZIĘKI!!! :)
Avatar użytkownika
Buleczka005
Użytkownik
 
Posty: 61
Dołączył(a): Śr paź 24, 2012 3:02 pm
Lokalizacja: Staszów / Kraków
Wiek: 34
Imię: Mati
Motocykl: FZ1
W siodle: <100 kkm

Re: Wysokie wolne obroty CBF 1000

Postprzez zbyhu » Cz lut 14, 2013 4:59 pm

Jest mu zimno.
Skoro masz taką zadymę z wydechów, znaczy, że jeszcze nie rozgrzałeś silnika do właściwej temperatury, a więc jeszcze miał trochę ssania automatycznego.

Swoją drogą co to za naklejka na zegarach? Zmieniałeś okleinę zegarów?
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7387
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: Wysokie wolne obroty CBF 1000

Postprzez goramo » Cz lut 14, 2013 6:05 pm

Pierwsze primo - silnik zimny, więc obroty podwyższone.
Drugie primo - skoro silnik zimny to po co kręcić go tak wysoko? :wacko:
Trzecie primo - fajna naklejka na zegarach. :smile:
Czwarte primo - fajne risery :smile:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Wysokie wolne obroty CBF 1000

Postprzez Buleczka005 » Cz lut 14, 2013 7:11 pm

Koledzy... spokojnie ;)
Nigdy bym tak nie gazował na zimnym silniku. Silnik był dobrze rozgrzany. Jeszcze przed nowym rokiem silnik się tak zagrzał, że wentylator śmigał a obroty trzymały się właśnie na tym poziomie.
PS. Tarcze zegarów zmienione, jeszcze przed zmianą tarcz były takie obroty po rozgrzaniu silnika. Motocykl miał rozbitą szybkę licznika przez poprzedniego właściciela, inaczej też jest zamocowana wskazówka obrotów(jest tak jakby przyklejona do tej igły która wchodzi do urządzonka w liczniku) Tak czy siak wydaje mi się, że silnik trzyma ciut wyższe obroty... hmm Nie wiem czy dobrze mnie zrozumieliście:)
http://castrol.scigacz.pl/konkurs/film/88 PROSZĘ O GŁOSY CODZIENNIE DO 14-MAJA!!! :) DZIĘKI!!! :)
Avatar użytkownika
Buleczka005
Użytkownik
 
Posty: 61
Dołączył(a): Śr paź 24, 2012 3:02 pm
Lokalizacja: Staszów / Kraków
Wiek: 34
Imię: Mati
Motocykl: FZ1
W siodle: <100 kkm


Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 142 gości