Wesoły Dyzio napisał(a):Olejarka może i prosta, ale jej montaż to już więcej zabawy niż z innymi. A najbardziej "podobało mi się" zamontowanie zbiorniczka na amortyzatorze. Po prostu cud techniki. To już u Ciebie lepiej to jest zamontowane.
Ha ha, wiedziałem że będzie z tym filmikiem problem
Jeszcze mi powiedz, że gość ma CBFkę zaniedbaną, bo tego tez się spodziewałem.
Ogólnie filmik wrzuciłem aby pokazać jak Loobman wygląda i działa, a to jak gość sobie zamontował to już sprawa wtórna.
Kaplan napisał(a):Na stronie Loobman wyczytałem, że zalecają montaż olejarki z przodu w przypadku motocykli pokonujących dłuższe trasy, natomiast dla tych używanych głównie do jazdy w mieście - z tyłu, bo w tym ostatnim przypadku czas dostarczenia oleju do zębatki będzie krótszy. Co ciekawe, choć jest to olejarka grawitacyjna, nie ma zalecenia co do wysokości umieszczenia zbiornika, co jest pewnym plusem.
U mnie też nie jest za wysoko umiejscowiona (jak widać na zdjęciu niżej) i jak widać wężyk jest trochę pokręcony i działa OK. Używam oleju przekładniowego 80W90 a w zimie normalnego silnikowego 15W40, bo z przekładniowym już jest problem (robi się za gęsty).
IMG_20161009_162231.jpg
Co do instalacji w NC700/750S to tutaj mała podpowiedź:
http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic ... ed-to-my-sA do Integry tak:
http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic ... 50-integragmer napisał(a):Radaman, a jak się to cudo Loobmana sprawuje? Bo wygląda prosto i zachęcająco, czyli ... podejrzanie.
Jak się dobrze zainstaluje, to tu się nie ma co spieprzyć, więc sprawuje się OK.
Kaplan napisał(a):Z drugiej strony, w tej cenie (poniżej 120 zł z przesyłką) to jest ciekawa propozycja i warto się zastanowić, nawet jeśli to jest oliwiarka manualna
Najlepiej zrobić "ściepę" na forum i kupić kilka, bo mają tam na stronie akcje typu np. zapłać za 6 dostaniesz 10 za £131.94 czyli jakieś 650 z wysyłką. Wtedy jedna olejarka wyjdzie wam za 65zł...
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.