syku napisał(a):czym jest ten wężyk taki pozwijany w spiralkę?
syku napisał(a):przed użytkowaniem olejarki umyj łańcuch z dotychczasowego smaru.
olej go rozpuści i upieprzy całe moto
gmer napisał(a):Olej jednak trochę się rozchlapuje. Na szczęście niegroźnie. Pierwszy punkt chlapania to górna osłona łańcucha, która po jeździe jest na końcu tłusta. Drugi punkt chlapania do dekiel od DCT, który jest zapocony na samym dole. Sprawdzam poziom oleju silnikowego. Jest ok i na tej podstawie wnoszę, że chlapie olejem z olejarki, a nie z DCT. Miał ktoś podobnie?
Końcówka olejarki zrobiła się brudna, oblepiona kurzem z olejem.
gmer napisał(a):Po przejechaniu 3 kkm z zamontowaną olejarką loobmana w hondzie NC 750s, gdzie do smarowania łańcucha używam zwykłego oleju silnikowego 10W40, mam takie spostrzeżenia:
Łańcuch jest nasmarowany, czysty. Wygląda wzorcowo. Ze zbiorniczka oleju w olejarce ledwie ubyło.
Olej jednak trochę się rozchlapuje. Na szczęście niegroźnie. Pierwszy punkt chlapania to górna osłona łańcucha, która po jeździe jest na końcu tłusta. Drugi punkt chlapania do dekiel od DCT, który jest zapocony na samym dole. Sprawdzam poziom oleju silnikowego. Jest ok i na tej podstawie wnoszę, że chlapie olejem z olejarki, a nie z DCT. Miał ktoś podobnie?
Końcówka olejarki zrobiła się brudna, oblepiona kurzem z olejem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości