Śr cze 28, 2017 9:27 am
Śr cze 28, 2017 9:59 am
Śr cze 28, 2017 10:04 am
Śr cze 28, 2017 10:09 am
syku napisał(a):ma tak lać aby nie ciekło po oponie i łańcuch nie był suchy, no i byle nie ciekło jak moto stoi.
niby tylko trzy warunki ale trudno je spełnić równocześnie (mając na uwadze zmienność warunków w których się poruszamy)
Śr cze 28, 2017 10:32 am
Śr cze 28, 2017 10:44 am
Śr cze 28, 2017 10:59 am
gmer napisał(a):I w tym właśnie rzecz: zrobiłem już ponad 600 km z loobmanem, łańcuch mam cały czas mokry, po oponie nie cieknie, jak moto stoi to też nie cieknie.
Dokładnie to sprawdzam. Na razie eksperyment nie objął jazdy w deszczu.
Śr cze 28, 2017 6:50 pm
gmer napisał(a):Ja naprawdę próbuję zrozumieć sens montażu zawaawsowanej technicznie turbo-dymo olejarki. I gupi jestem. Ne kumam.
gmer napisał(a):I w tym właśnie rzecz: zrobiłem już ponad 600 km z loobmanem, łańcuch mam cały czas mokry, po oponie nie cieknie, jak moto stoi to też nie cieknie.
etwa alle 100 - 150 km nur einmal kurz die ölflasche (feed tube) drücken bis der pufferspeicher (catch tube) gefüllt ist und los geht die fahrt. während der tour fließt das öl über den schlauch (delivery tube) ganz langsam zum verteiler unmittelbar am kettenrad (sprocket). kette und beidseitig o- ringe werden geölt. die dosierung kann absolut minimal gehalten werden.
ergebnis: feiner ölfilm auf kette und o- ringe bei minimalem verbrauch (für meine 3.000 km etwa 1/8 liter), keine ölspritzer auf dem reifen. kurzum eine sehr preiswerte lösung.
Śr cze 28, 2017 8:06 pm
Cz cze 29, 2017 6:08 am