RAV napisał(a):zapytam, po co podłączać się pod N? Stojąc chwilę, np. na światłach nie trzeba przerzucać skrzyni na Neutral. Jeździłem Integrą i na N dawałem tylko przed wyłączeniem silnika.
Proponuję zobaczyć jeszcze na olejarkę Wilku:
http://www.wilkuj.cba.pl/informacje-techniczne.htmlZbiornik na olej to taka zgrabna buteleczka, może zmieści się w tym "ogonku" za wlewem paliwa w NC`ku.
W olejarce Wilka, w trybie miejskim kropla jest podawana (o ile się nie mylę) co 7 min.
To fakt, chcąc żeby oliwiarka nie pracowała podczas postoju trzeba byłoby albo podpiąć się tą Lubrixą pod neutral i ciągłe przestawiać skrzynię DCT na N podczas zatrzymania, ewentualnie stale zmieniać tryb pracy na piasek/żwir, w którym to olej nie jest podawany. Dość uciążliwe. Trochę łatwiej byłoby w tej oliwiarce WILKU (dzięki za linka), bo tam w trybie miejskim podawanie oleju następuje co 7 minut, w najgorszym wypadku można ją łatwo wyłączyć pokrętłem (a nie przeskakiwać jak w Lubrixie przez poszczególne tryby). Jest też tańsza, tylko jedna rzecz mi się tnie zgadza: w opisie jest mowa o czujniku temperatury, ale na schemacie go nie widać. Ciekawe, że zupełnie inaczej działa w niej tryb off-road: w Lubrixa nie ma w tym trybie podawania oleju, a w WILKU jest co 24 sekundy.
W PPM Moto Device jest z kolei czujnik prędkości, za to nie ma możliwości jej wyłączenia / sterowania, co może mieć znaczenie, gdy np. zjeżdżamy z drogi twardej na off-road. Czy asfalt czy piasek będzie pracowała tak samo.
http://papciakpiotr.wixsite.com/ppmotod ... rka-acuchaMusiałby być chociaż ręczny wyłącznik, zbiornik też zbyt dużych gabarytów. Rozwiązanie WILKOwe chyba jest najbardziej optymalne, o ile zawiera to sterowanie czujnikiem temperatury. Scottoiler eSystem też byłby super, ale ta cena i konieczność używania dwóch rodzajów olejów...