Radarman napisał(a):Co do instalacji w NC700/750S to tutaj mała podpowiedź:
http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic ... ed-to-my-s
A do Integry tak:
http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic ... 50-integra
Arpgor napisał(a):Kurcze nie uwierzycie ludzie ale był taki motor SHL M17 Gazela i ojciec mówił że łańcucha się tam nie smarowało, a do tego był zamknięty w szczelnej obudowie. Mówił że pojawił mu się kiedyś jakiś syf na obudowie olejopodobny i wtedy puścił mu simering na zębatce przedniej. Łańcuch naciągało się raz na 3 lata, a po zdjęciu obudowy był jak nowy. Powiem tak ŚMIAŁ SIĘ Z MOJEJ HANI. (porażka)
Radarman napisał(a):Osłona łańcucha to produkt firmy Rossocromo:
http://www.rossocromo.fr/category.php?id_category=19
NCek wygląda jakby dostał napęd na wał kardana
Glub napisał(a):Radarman napisał(a):Osłona łańcucha to produkt firmy Rossocromo:
http://www.rossocromo.fr/category.php?id_category=19
NCek wygląda jakby dostał napęd na wał kardana
cena trochę spora... zwłaszcza tej osłony z "błotnikiem" w komplecie. ale fakt, z boku wygląda spoko.
Kaplan napisał(a):Swoją drogą też mnie to intryguje, skąd taka trwałość w przypadku starego typu łańcuchów motocyklowych.
mozzarella napisał(a):Jest też opcja pod tablice, można coś wykombinować.
-patrick- napisał(a):Kaplan napisał(a):Swoją drogą też mnie to intryguje, skąd taka trwałość w przypadku starego typu łańcuchów motocyklowych.
moc przenoszona za pomocą łańcucha kiedyś a dziś też jest inna i na pewno ma to wpływ na trwałość.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 128 gości